Az X-Faktor lecsúszott a dobogóról, de a fiataloknál első

A témát ebben részben 'Mozi & Tv Hírek!' CF dealer hozta létre. Ekkor: 2016. november 02..

  1. CF dealer / Tulajdonos Vezetőségi tag

    Csatlakozott:
    2011. június 15.
    Hozzászólások:
    24,509
    Kapott lájkok:
    2,269
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Férfi
    Lakhely :
    deutschland
    Hangjelzés a Chaten:
    nem
    A 43. héten a teljes lakosságban a Sztárban sztár volt a legnézettebb műsor, mögé A konyhafőnök és a Barátok közt fért még fel a dobogóra – az X-Faktor éppen lecsúszott onnan. A 18–49-es célcsoportban ezzel szemben az X-Faktor végzett az élen, a Sztárban sztár itt csak ötödik lett. A múlt heti nézettség mellett megmutatjuk azt is, hogy a négynapos hétvégén mit néztek a legtöbben a magyarok.


    A 43. héten a Sztárban sztár volt a teljes lakosság kedvenc tévéműsora, az újabb adás 1 millió 86 ezer embert érdekelt. A konyhafőnök hozott még egymillió néző felett, a harmadik helyre szorult Barátok közt-re 981 ezer ember volt kíváncsi.

    Mutatjuk a húsz legnézettebb produkciót, a táblázatban minden műsor a legnézettebb adásával szerepel:

    [​IMG]
    Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés


    A 18–49-es korosztályban már másként alakult a sorrend, az X-Faktor 435 ezer ötven év alatti nézője elég volt az első helyhez. A konyhafőnök és a Barátok közt itt ugyanúgy a második, illetve a harmadik lett, a Sztárban sztár elé azonban még befúrta magát a negyedik pozícióba az Éjjel-nappal Budapest.

    A csatornák versenyéből az RTL Klub került ki győztesen, a teljes lakosságban 13,2 százalékos heti átlagos közönségaránnyal zárt, míg a TV2 10,9-cel. A Duna TV 5,5 százalékkal szerezte meg a harmadik helyet, az M1 a Film+-szal teljesített egy szinten, a tízes toplista végén pedig hármas holtverseny alakult ki, az RTL II, a Viasat3 és a Super TV2 egyaránt 2,7 százalékot ért el.

    [​IMG]
    Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés


    Megnéztük azt is, hogy a négynapos hétvégén miként alakult a nézettségi verseny, vagyis hogy az október 29. és november 1. közötti időszakban mely tévéműsorok érdekelték a legjobban a magyarokat. Íme, a húszas toplista a teljes lakosság körében:

    [​IMG]
    Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

    KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...