Nem feltétlenül egyszerű pénzvisszatérítést kérni a digitális formában vásárolt alkalmazások és játékok után, a legkülönfélébb technikai problémák mellett a boltok feldolgozási folyamata sem feltétlenül hatékony. A Microsoft saját digitális áruházai hamarosan csatlakoznak majd a vevőkiszolgálás téren jobb felhasználói élményt nyújtó boltok közé, ugyanis bizonyos feltételek teljesülése esetén a vásárlók azonnal és automatikusan visszakaphatják majd a pénzüket. windows store Forrás: [origo] Microsoft tájékoztatása szerint a közeljövőben elérhetővé váló automatikus pénzvisszatérítési rendszer a vásárlást követő 14 napban áll majd rendelkezésre, de csak akkor, amennyiben az ügyfél két óránál rövidebb ideig futtatta a csalódást okozott szoftvert. A DLC-k, season pass-ek, add-onok, továbbá egyes alkalmazások esetében egyáltalán nem lesz elérhető az újdonság. Ezen felül a Microsoft fenntartja magának a jogot, hogy a rendszerrel visszaélő felhasználóknál letiltsa a funkciót. A kérdés nélküli, instant pénzvisszatérítés természetesen csak egy kényelmi funkció lesz. Ha valamilyen oknál fogva nem lesz elérhető egy terméknél, akkor a vásárlóknak a jelenleg is használatos eljárás során kell majd visszakérniük a pénzüket. Akármelyik utat is kell majd bejárniuk a jövőben, a pénzvisszatérítési folyamatot a böngészőből elérhető Microsoft-fiókjuk vásárlási előzményeket felsoroló menüjében kezdeményezhetik. Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide! Let's block ads! (Why?) Forrás...