A Lidlnek tavaly szeptemberben már sikerült magára haragítania vásárlóinak egy részét azzal, hogy az egyik joghurtjuk borítójáról eltüntették a templom keresztjét. A Ripost az egyik belga hírportál cikkére hivatkozva azt írta, a német üzletláncnak ismét sikerült ebbe a hiába esnie. A tavalyi, Európa-szerte óriási felháborodást keltő Lidl-retusálást az áruház akkor azzal magyarázta, hogy azért tüntették el a csomagolásról a híres görög ortodox templom keresztjét, mert el akarták kerülni a vallási szimbólumokat, és semmilyen más vallású embert nem akarnak megsérteni a csomagolással. Az áruház akkor közleményben elnézést kért, és hangsúlyozta, hogy a jövőbeli reklám- és marketingkampányaiban figyelembe veszi az "aktuális tapasztalatokat". A Risport viszont kiszúrta, hogy a belga Ternat városában lévő Szent Gertrudisz templomtorony képe kereszt nélkült fel a helyi üzlet falára. A Lidl ismét kínos helyzetbe hozta magát. KAPCSOLÓDÓ CIKKEK Let's block ads! (Why?) Forrás...