Újabb együttműködést kötött egymást a Sziget Fesztivál és a BlaBlaCar, így már második alkalommal lett a telekocsi szolgáltatás a fesztivál partnere. A BlaBlaCar a világ legnagyobb közösségi útmegosztó szolgáltatása, aminek 22 országban több mint 30 millió tagja van. Lényege, hogy a felhasználók a kiválaszott úticél után a költségeket kvázi szétdobják egymás között, így jóval olcsóbban tudnak egyik városból a másikba utazni. Telekocsiznak a Szitizenek A Sziget fesztiválra is így érkeznek a résztvevők: tavaly mintegy 4 ezer utat ajánlottak fel a platformon a rendezvény kezdetétől a végéig. Az elmúlt 12 hónap jelentős növekedése alapján arra számít Európa egyik legsikeresebb startupja, hogy idén több mint 25 ezer "Szitizennek" segíthetnek a fesztiválra jutásban, majd haza - ez 60 százaékkal több, mint tavaly. A BlaBlaCar ismét a Sziget Fesztivál hivatalos stratégiai partnere lett Forrás: BlaBlaCar A helyszínen egy 75 négyzetméteres sátorral is képviselteti magát a párizsi székhelyű cég. A Lounge-ban: wifit, telefontöltési és pihenési lehetőséget biztosítanak, segítenek megfelelő telekocsi utat találni hazafelé, összekötik az idegeneket: a Telekocsi Szimulátorban 60 másodperc alatt ismerkedhetnek össze, közelebb hozzá a fesztiválozókat: egymást örökítheti meg egy rajzon, nyomtatott képeket készítenek ingyen #ShareTheRide hashtaggel Instagram és Twitter formátumban. Sziget 2016: Let's block ads! (Why?) Forrás...