Call of Duty: WWII – A kampány során egész Európát bejárjuk

A témát ebben részben 'Hírek a játékok világából' Raptor hozta létre. Ekkor: 2017. augusztus 10..

  1. Raptor /

    Csatlakozott:
    2012. június 09.
    Hozzászólások:
    11,489
    Kapott lájkok:
    103
    Beküldött adatlapok:
    0
    Foglalkozás:
    valahol
    Lakhely :
    A főld nevü bolygón
    [​IMG]
    • A Call of Duty: WWII november 3-án jelenik meg
    • Lesz egy küldetés, amiben náciként kell német bázisra beszivárognunk
    • Itt fontos lesz, hogyan viselkedünk, mit mondunk
    • Benne leszünk a normanidai partraszállásban és a hürtgeni csatában is

    A szeptemberi Game Informer címlapján a Call of Duty: WWII virít, de szerencsére nem érték be ennyivel, egy tartalmas cikket is leközöltek a játékról, aminek hála újabb részletekre derült fény a kampánnyal kapcsolatban, amely ezek alapján meglehetősen érdekesnek ígérkezik.


    Az egyik küldetés címe The Wolf's Den lesz, azaz a farkas odúja, ami meglehetősen beszédes. Ebben magunkat nácinak álcázva kell beszivárognunk egy német bázisra, ahol akár szóba is elegyedhetünk „bajtársainkkal”, de csak óvatosan, mert ha rosszul válaszolunk, vagy nem azt tesszük, amit mondanak, akkor bizony lebukunk.

    Ez a fedett küldetés egészen más élményt nyújt, mint a játék többi része, és olyan egyedi eszközöket és technikákat vonultat fel, ami halálos macska-egér játékká teszi” – írja a Game Informer.

    A kampány során amúgy egész Európát bejárhatjuk, kezdve a D-nappal, ahol az Omaha Beach-en fogunk partra szállni Normandiánál. A magazin szerint ez egy brutális, közelharcokkal tarkított küldetés lesz, ami nagyban emlékeztet majd a Ryan közlegény megmentése című filmre.

    További missziókat is megneveztek, így például az Operation Cobra (a Szövetségesek francia hadjárata), Train (ebben a brit haderőkkel közösen kell megállítanunk egy vonatot) és Hurgten Forest (a Németországban található hürtgeni erdőben lefolyt csatába kóstolhatunk bele).

    Emellett a Sledgehammer Games főnöket, Michael Condrey újra elmondta, hogy náci szimbólumok csak a kampányban lesznek, mert ott törekedtek a leginkább a korhűségre, ugyanakkor a már játékmenetében sem éppen korhű többjátékos- és zombimódban ezzel nem foglalkoztak, ott inkább az élményre helyezték a hangsúlyt, amihez szerinte nem helyénvaló például a szvasztika használata.


    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...