Call of Duty: WWII – Felejtsük el a regenerálódó életerőt

A témát ebben részben 'Hírek a játékok világából' Raptor hozta létre. Ekkor: 2017. április 27..

  1. Raptor /

    Csatlakozott:
    2012. június 09.
    Hozzászólások:
    11,489
    Kapott lájkok:
    103
    Beküldött adatlapok:
    0
    Foglalkozás:
    valahol
    Lakhely :
    A főld nevü bolygón
    [​IMG]
    • A Call of Duty: WWII-ból kimarad az életerő regeneráció
    • Az életet és a lőszert is a társaink segítségével tölthetjük fel
    • A társaknak egy adott távolságra kell lennie tőlünk, hogy segítséget tudjunk kérni tőlük
    • Minden társnak lesz valami képessége

    Emlékszem, mennyit szívtunk haverokkal anno a Quake-ben vagy a Doomban, amikor nehezebb fokozaton már többet vadásztunk életerő pakkokra, mint ellenségre. Aztán persze az FPS-ek elindultak egy másfajta irányba, ami részben a Call of Duty 2-nek köszönhető, ugyanis ez az egyik első FPS (ha nem az első), amiben már nem életpakkokat kellett felszedni az egészség visszaállításához, hanem egyszerűen be kellett húzódni a fedezékbe egy pár pillanatra.


    Jómagam, bár megszoktam, sosem szerettem ezt a rendszert, mert egyrészt könnyített a játékokon, másrészt meglehetősen irreális, amit egy sci-fitől még csak-csak elnézek, de azért egy világháborús akciójátéknál már nehezebb benyelni. De úgy tűnik, elbúcsúzhatunk ettől a rendszertől, akár szerettük, akár nem, mert a Sledgehammer Games bizony ezt kivette a Call of Duty: WWII-ból.

    Glen Schofield, a stúdió társalapítója és társvezetője a Polygonnak árulta el, hogy leváltották az életerő regenerációs rendszert, méghozzá azért, mert szerették volna, ha a játék ezen a téren is beleillik a sztoriba és reálisabban viszonyul a karakterekhez.

    „Aggódnod kell minden golyó miatt. Nem vagy szuperhős. Nem kaphatsz be hét golyót, hogy aztán leguggolj, majd tovább lövöldözz” – mondta. „Frissítően hat számunkra, hogy nem szuperharcosokkal, hanem újoncokkal foglalkozunk, így megmutathatjuk a sebezhetőségüket. Ezek naivak. Igazán király változásokat hoz a játékmenetben.”

    Ugyan Schofield nem árulta el, miféle új rendszerrel váltották fel a regenerálódást, de a Sledgehammer Games másik alapítója, Michael Condrey a GamesRadarnak szerencsére elmondta: a társainkra kell támaszkodnunk mind az életerőnk helyreállítása, mind a lőszerkészleteink feltöltése esetében. Tehát, ha fogytán a golyó a lőszeres táskát cipelő társunkért, ha lesérülünk a felcserért kell kiáltanunk.

    A csapat minden tagjának más-más képességei lesznek, amikkel a segítségünkre lehetnek, ugyanakkor Condrey szavaiból még az is kivehető, hogy ezekkel a képességekkel csak akkor élhetünk, ha az adott csapattárs a közelünkben van. Vagyis meglehetősen érdekesen alakulhat a játékmenet, ha teszem azt már csak egy tár lőszer van a fegyver,hez és köztünk meg az utánpótlást jelentő társunk között egy fél Wehrmacht hadosztály áll.


    Mit szóltok ehhez a változáshoz? Felpezsdítheti a Call of Duty kissé megkopott játékmenetét?


    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...