Csúsztatott a Microsoft, a konkurencia lecsapott rá

A témát ebben részben 'Hírek!' CF dealer hozta létre. Ekkor: 2016. december 31..

  1. CF dealer / Tulajdonos Vezetőségi tag

    Csatlakozott:
    2011. június 15.
    Hozzászólások:
    24,506
    Kapott lájkok:
    2,269
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Férfi
    Lakhely :
    deutschland
    Hangjelzés a Chaten:
    nem
    Itthon kevésbé, de a tengerentúlon a Twitter legalább olyan fontos információs csatorna, mint a Facebook, így a cégek előszeretettel posztolnak 140 karakteres üzeneteket. A „csicsergés" viszont kifejezetten kötetlen formája a kommunikációnak, így nem ritka a beszólogatás konkurensek közt.


    A saját portékáját minden cég szereti úgy feltüntetni, mintha az lenne az ismert univerzum legtökéletesebbje, ám az interneten sok a figyelő szem, és az élelmesek azonnal lecsapnak a legapróbb csúsztatásokra is.

    Ez történt a Microsoft Twitter-fiókjával is, amit kifejezetten az Internet Explorer utódjaként szolgáló Microsoft Edge böngészőnek szenteltek. A csatornát futtató marketingesek december 29-én dobtak ki egy tweetet, amiben úgy hivatkoztak az Edge-re, mint az egyetlen olyan böngészőre, amely a böngészősáv alá rögzített oldalakat már képes előnézetben, konkrét betöltés nélkül megjeleníteni.

    Habár egyáltalán nem vagyunk biztosak benne, hogy ez olyan horderejű funkció lenne, amivel érdemes egy böngészőt reklámozni, de ennél sokkal érdekesebb (vagyis viccesebb), hogy a konkurencia azonnal lecsapott a nyilvánvaló csúsztatásra, és humoros válaszban koppintottak a Microsoft orrára.

    Először az Opera hivatalos fiókja reagált a tweetre egy szarkasztikus: "Micsoda véletlen. Mi szintén az egyetlen olyan böngésző vagyunk, amely képes erre". Majd a Vivaldi böngésző munkatársai is beszálltak a buliba egy "Üdv a klubban. Úgy látszik, mi diktálunk" hozzászólással.

    [​IMG]

    A konkurencia vicces üzenetben reagált a Microsoft csúsztatására

    Forrás: Origo

    A Microsoft munkatársai ugyan nem reagáltak a csipkelődésre, viszont nem is törölték a posztot. Az egész persze csak egy lelkes marketinges apró mulasztása, de jól mutatja, hogy érdemes követni a nagy cégeket a Twitteren, mert néha egészen mókás párbeszédeknek lehet részese az ember.

    KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

    This article passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
    Recommended article: The Guardian's Summary of Julian Assange's Interview Went Viral and Was Completely False.

    Forrás...