Vajon mi sülhet ki két ruhátlan ember és néhány, papírlapot cipelő drón színpadi jelenlétéből? Ötletesen találkozik technika és művészet. Az emberi elme kreativitása határtalan, és néha szeretnénk ott lenni (máskor meg nagyon nem), amikor egy-egy ötlet kipattan valakinek az agyából, hogy ugyan, mégis mi volt a trigger, ami felszakította benne az adott ideát, legyen szó bármiről. A drónok sem úszták meg, mert két pucér ember mellett ők a főszereplők a japán divatmárka, a Buyma koncepciójában, mely egészen más területre viszi a szárnyaló szerkezeteket, mint amit eddig megszoktunk tőlük. A “Kindle Drone” spot két ruhátlan táncost állít a főszerepbe, akiknek drónok nyújtanak stratégiai fedezetet ahhoz, hogy ne láthassuk az egyébként általában takart testrészeiket, melyek alatt itt természetesen az elsődleges nemi jellegeket kell érteni. Bár nem egyértelmű, hogy a filmecskében látható drónok valódiak-e, vagy CG segítségével állították elő őket, de amennyiben előbbiről van szó, úgy egyaránt dicséret illeti a pilótákat, és az operatőröket is, illetve az is világossá válik, hogy ezek a repülő alkalmatosságok nem csak a csomagküldésben és a hobbizásban juthatnak szerephez, hanem a művészetben is képesek helyt állni. A továbbiakban már csak annyit szeretnénk az egészhez hozzátenni, hogy törvényileg kellene betiltani az egyetlen pár zokniba öltözött férfiakat, még akkor is, ha egyébként akár esztétikus is a testfelépítésük.