Ebben a reklámban tartós elemmel működik a fénykard

A témát ebben részben 'Hírek a Nagyvilágból' david9696 hozta létre. Ekkor: 2015. október 31..

  1. david9696 / Moderator Vezetőségi tag

    Csatlakozott:
    2014. július 12.
    Hozzászólások:
    14,623
    Kapott lájkok:
    284
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Férfi
    Biztos, hogy minden Star Wars-rajongót magával fog ragadni a Duracell legújabb reklámja, amelyhez a Csillagok háborúja franchise-ból merített ihletet a tartós elemeket gyártó cég.
    Az egyperces kampányfilm egy 14 éves fiú és egy 9 éves kislány karácsony reggelét meséli el. A két gyermek játék fénykardot kap ajándékba szüleitől, amely a képzeletükben természetesen átlényegül a Jedik valódi, rettenthetetlen fegyverévé.
    A család háza közben kisebb csatatéré válik, ahol megjelennek az Az ébredő erő rohamosztagosai, birodalmi lépegetők, TIE-vadászok, sőt egy jelenetben a két híres droid, C3PO és R2D2 is szerepet kapnak.
    A reklám végső üzenete, hogy ne becsüljük le a képzelet erejét. Íme a videó: