Egyre több felsőoktatási intézmény hallgatói nevezhetnek az MNB ötletpályázatára. Háromfős csapatokkal lehet nevezni, három témakörből lehet választani, a sikeres pályamunkát akár a nemzeti bank is felhasználhatja. A pénzügyi tudatosság erősítése érdekében idén is egyetemi ötletpályázatot hirdet a Magyar Nemzeti Bank. Az MNB hét hazai vezető felsőoktatási intézmény közreműködésével hirdeti meg az elmúlt év után idén második alkalommal a Pénzügyek felsőfokon - Légy kreatív! elnevezésű, a pénzügyi kultúra és tudatosság fejlesztését célzó hallgatói ötletpályázatát. A pályázaton a Budapesti Corvinus Egyetem, a Budapesti Gazdasági Egyetem, a Debreceni Egyetem, a Miskolci Egyetem, a Neumann János Egyetem, a Szegedi Tudományegyetem, illetve a Széchenyi István Egyetem hallgatói vehetnek részt. Tavalyhoz képest jelentősen bővült a közreműködő felsőoktatási intézmények köre - teszik hozzá. A jelentkezők idén három aktuális pénzügyi témakörből választhatnak: Kamatkockázat kezelése, Pénzügyileg sérülékeny csoportok elérése, a Minősített Fogyasztóbarát Lakáshitel Kalkulátor népszerűsítése. A pályázatok elbírálásánál a többi között a fő szempont, hogy azok megvalósításával a fogyasztók széles köre váljék elérhetővé, a kidolgozott javaslat szakmailag megalapozott, újszerű és egyedi legyen, továbbá valós piackutatási adatokon alapuljon. A Magyar Nemzeti Bank központi épületeForrás: MTI/Balaton József Pályázni egyénileg, vagy maximum 3 tagú csapatban lehet. A pályamunkáknak legkésőbb 2018. március 29-én 16 óráig kell beérkezniük az egyetemekhez. A pályázattal kapcsolatos további részletes információk az MNB fogyasztóvédelmi honlapján olvashatóak. Az MNB közleménye szerint az elbírálást követően egyetemenként az öt legígéretesebb pályázati munka készítői lehetőséget kapnak, hogy személyes prezentáció keretében is bemutassák ötletüket. A 2018 júniusában megrendezésre kerülő döntőkön egy szakmai zsűri választja majd ki az első három helyezettet. A nyertes pályázókat az MNB pénzjutalomban részesíti, majd ezt követően megvizsgálja, hogy a koncepció megvalósítható-e és beilleszthető-e a jegybank fogyasztóvédelmi tevékenységébe. Let's block ads! (Why?) Forrás...