A Netflix friss felmérése szerint a sorozatnézők 46 százalékával előfordult már, hogy előbbre haladt az epizódokkal, s erről hazudott párjának. Van, akinél ez megbocsáthatatlan bűnnek számít. A streaming szolgáltatást használó párok közel fele csalta már meg párját a Netflixen keresztül. Persze szó sincs valódi félrelépésről, csak arról, hogy nem várják be a partnert egy újabb epizód megnézésével, holott közös filmezésben állapodtak meg. 18 százalékuk emiatt már hangos szóváltásba is keveredett párjával. Erre a jelenségre először 2013-ban lett figyelmes a cég, azóta megháromszorozódott az "egymást megcsaló" párok száma. Ez várhatóan tovább növekszik majd, mivel a megkérdezettek 60 százaléka azt válaszolta, hogy többször is sunnyogna, ha biztos lehetne abban, hogy megússza. Sok párkapcsolatban okozott már bajt a Narcos Forrás: Origo Aki pedig egyszer kamuzott már, az bizony többször is megteszi: a csalók 81 százaléka bevallotta, hogy legalább még egyszer, 44 százalékuk pedig több mint háromszor is előbbre haladt a részekkel. Ki hogy viseli A "csalók" 45 százaléka társa reakciójától tartva sosem vallja be, hogy már látta az adott részt. Míg a chileik nem csinálnak ebből nagy ügyet, addig a japánok úgy gondolják: ez megbocsáthatatlan bűn. A legrosszabbul a Hong Kongban élők viselik a helyzetet: 40 százalékuk úgy gondolja hogy rosszabb, mintha valódi viszonyba keveredett volna párjuk. A legtöbb csaló Brazíliában és Mexikóban él (58%), a "leghűségesebbek" pedig a hollandok (27%), a németek (35%) és a lengyelek (40%). Mennyi, mennyi csábítás! Forrás: AFP/2013 Getty Images/Justin Sullivan Miért csalunk? A "bűntett" általában nem tervezik el előre. A "csalók" 80 százaléka szerint, az csak úgy megtörténik. A leggyakoribb magyarázat, hogy a sorozat egyszerűen túl jó, nehéz megállni, hogy ne nézzenek meg csak még egy részt. 25 százalék akkor pörget le újabb epizód(ok)at, amikor a partner bealszik: ez a többség szerint nem is számít cserbenhagyásnak. Ugyanennyien akkor lendülnek támadásba, míg a másik fél dolgozik. 28 százalék pedig az üzleti utakat használja ki. A leginkább bűnbeejtő sorozatok pedig a következők: The Walking Dead, Breaking Bad, American Horror Story, House of Cards, Narcos, Stranger Things, Orange Is The New Black. KAPCSOLÓDÓ CIKKEK Let's block ads! (Why?) Forrás...