Egyszerűbb lesz játékot publikálni a Steamen

A témát ebben részben 'Hírek!' CF dealer hozta létre. Ekkor: 2017. június 04..

  1. CF dealer / Tulajdonos Vezetőségi tag

    Csatlakozott:
    2011. június 15.
    Hozzászólások:
    24,506
    Kapott lájkok:
    2,269
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Férfi
    Lakhely :
    deutschland
    Hangjelzés a Chaten:
    nem
    Címenként 100 dollárba kerül majd a piactéren való listáztatás.


    Öt évvel ezelőtt örökre megváltozott a digitális PC játékok piaca, a Valve ugyanis a Steam Greenlight programján keresztül bárkinek lehetővé tette a játékok publikálását. Ezzel kezdetét vette az indie-forradalom, mostanra több ezer olyan játék vált elérhetővé a nagyközönség számára, amelyeknek korábban esélyük sem lett volna felkerülni a mostanra 125+ millió gamer által aktívan használt Steamre.

    [​IMG]
    Forrás: Steam

    A jelenlegi Greenlight program aránylag egyszerűen működik: a játékokat publikálni kívánóknak először ki kell fizetniük 100 dollárt, majd feltölthetik a projektjeiket a Greenlight listába, a megfelelő mennyiségű szavazatot kapó projektek pedig elérhetővé válhatnak a Steam áruházában.

    Persze közel sem tökéletes a Greenlight: az elmúlt években brutális mennyiségű értelmetlenül kifejlesztett játék került fel az áruházba, ráadásul rosszindulatú egyének rendszeresen visszaélnek a publikálási lehetőséggel, hogy némi aprót keressenek a néhány óra alatt összedobott játékaikkal. A Valve nemrégiben úgy döntött, hogy megszünteti a Greenlightot, a helyét valamikor a közeljövőben a Steam Direct veszi át.

    A Steam Direct jóval egyszerűbb a Greenlightnál, egy klasszikus publikálási programról van szó:

    a fejlesztők játékonként kifizetnek egy bizonyos összeget, majd a kötelező háttérellenőrzésük után máris megjelenhetnek a termékeik.

    A Valve most közölte, hogy címenként 100 dollár lesz a publikálási költség, azonban a fejlesztők ezt visszakapják, amennyiben a játékuk eléri az 1000 dolláros bevételi határt. Ha ez nem jön össze, akkor a pénzük 100 százalékban a Child's Play jótékonysági szervezethez kerül.

    Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!

    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...