Elárasztották a panaszok a Telekom Facebook-oldalát

A témát ebben részben 'Hírek!' david9696 hozta létre. Ekkor: 2015. november 11..

  1. david9696 / Moderator Vezetőségi tag

    Csatlakozott:
    2014. július 12.
    Hozzászólások:
    14,621
    Kapott lájkok:
    284
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Férfi
    Lassú a net, sokszor elérhetetlen a Magyar Telekom weboldala, sokan a számlájukat sem tudják befizetni éppen ezért.



    „Online ügyintéző felületünk fejlesztése sajnos tovább tart az eredetileg tervezettnél”, ez az üzenet fogadja az ügyfeleket, amikor megpróbálnak belépni a szolgáltató oldalának ügyfélszolgálati felületére.
    A hvg szerint a cég Facebook-oldalát elárasztotta a panaszáradat, egyre türelmetlenebbek a kommentelők. A várakozási idő is növekszik, néhányan már túl az 50 percen.
    Mivel a honlap lehalt, nem működik az online számlabefizetés sem, ha mégis, az sem garancia a sikerre, volt, aki azt írta, hogy „több órás sikertelen számlafizetés után sikerült 2x is levonni a telefonszámlám díját.”
    A Facebookon általában kifejezetten aktív Telekom ezúttal meglehetősen lassan reagál a közösségi csatorna nyilvános felületén érkező panaszokra, türelmet kérnek.