Hologramvezérlés, hidrogénhajtás és fényűző luxus jellemzi az LF-FC tanulmányt, amely pár év múlva a következő LS-ként kerülhet majd gyártásba. A Tokiói Autószalonon bemutatott LF-FC tanulmányautó azt mutatja meg, hogy a Toyota luxusmárkájának következő zászlóshajójától milyen formai és technológiai megoldásokra számíthatunk. 21 colos, szénszálas felniken gördül az Lexus LF-FC Forrás: Lexus Az LF-FC tanulmányautó üzemanyagcellás elektromos hajtást kapott, egy villanymotor hajtja a hátsó tengelyt, és egy-egy kerékagymotor az első kerekeket. A különleges összkerékhajtás lehetőséget ad arra, hogy a nyomatékot minden pillatatban az igényeknek megfelelően szabályozzák minden keréknél, ezért a kocsi úttartása és stabilitása valószínűleg átlagon felüli. Úgy érték el az ideális súlyelosztást, hogy az üzemanyagcellát a kocsi hátuljában, a vezérlő elektronikát az orrában, az akkumulátort pedig T-alakban az ülések alatt helyezték el. Forrás: Lexus Kétféle üzemmódban használható a kocsi: ha csak kényelmes tempóban autóznak vele, akkor az üzemanyagcella által termelt áram hajtja a hátsó villanymotort és tölti az akkumulátort, azonban ha nagyobb teljesítményre van szükség, akkor az akkumulátor is beszáll a villanymotorok táplálásába, és ekkor már elöl is hajt a nagy Lexus. Forrás: Lexus Az 5,3 méteres luxuslimuzin sokkal kecsesebb, mint a jelenlegi LS, a megjelenést a többi mai Lexushoz hasonlóan a jellegzetes formájú „predator” hűtőmaszk határozza meg. Talán nem véletlen, hogy a hátsó lámpák a Toyota Mirait idézik, lévén mindkét autó üzemanyagcellás. Forrás: Lexus A tágas belső tér különlegessége a levegőben végzett kézmozdulatokkal vezérelhető infotainment rendszer, a klíma- és audiorendszert egy kivetített hologram segítségével lehet beállítani. http://www.origo.hu/auto/20151029-lexus-lf-lc-tanulmany-bemutato.html