Több lehetőséget kapnak majd a látogatók bevonzására a regionális kiadványok. A Google után a Facebook is kedvet kapott a helyi hírek mutogatására. A közösségi hálózat bejelentette, hogy elsőként az Egyesült Államokban, majd hamarosan világszerte az eddiginél nagyobb szerepet ad majd a helyi híreknek a felhasználók hírfolyamaiban. Mark Zuckerberg szerint ezt a fejlesztést már régóta kérik a facebookozók. Forrás: NurPhoto/Jaap Arriens További szuper hír a regionális közönséget kiszolgáló kiadványok számára, hogy semmit sem kell tenniük a helyi felhasználók hírfolyamaiban való gyakoribb feltűnésért: a látogatóik földrajzi helyzete alapján a Facebook automatikusan besorolja őket a helyi híreket szolgáltatók körébe, így kiemelést kapnak majd a releváns régiójukban. Az újdonság híre valószínűleg megnyugtatóan hat a kisebb publikációkra, hiszen egyrészt több lehetőséget kapnak majd a látogató bevonzására, másrészt pedig pont a napokban számoltunk be a Facebook dupla hírfolyamos kísérletéről, ami pont az ellenkező hatás kiváltásával fenyegetett. TOVÁBBI CIKKEK A ROVATBÓL Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide! Let's block ads! (Why?) Forrás...