Az ESL jóvoltából 1500 órányi exkluzív tartalmat kap a közösségi hálózat. Gigantikus üzletté vált az eSport, azaz a kompetitív videojátékok rendezése és közvetítése köré épült ipar. A Newzoo piackutató cég szerint az eSport tavaly globálisan körülbelül 500 millió dollár bevételt termelt, ám ez csak a kezdet: az idei évre már 696 millió dolláros bevételt prognosztizálnak az elemzők, 2020-ra pedig 1,5 milliárd dollárra emelkedhet az összeg. Forrás: KGames (Facebook) Az évek óta gigantikus lépésekben növekvő ipar most már a Facebook érdeklődését is felkeltette. A világ legnagyobb eSport-cégének számító ESL ma bejelentette (via Engadget), hogy partnerségre lépett a közösségi hálózattal, így júniustól kezdve hat nyelven – angolul, franciául, spanyolul, portugálul, lengyelül, németül – összesen 5500 órányi tartalmat fog elérhetővé tenni a Facebookon. Ebből olyan 1500 óra teljesen exkluzív lesz. Az együttműködés keretében a Rank S kategóriájú Counter-Strike: Global Offensive meccsek, továbbá az ESL One és az Intel Extreme Masters közvetítéseit nézhetik majd a Facebook felhasználói. Ezen felül a közösségi hálózat felhasználói kapnak még egy hetente jelentkező, fél órás összefoglalú műsort is, amelyből a korábbi napok legfontosabb és legérdekesebb történéseiről tájékozódhatnak majd. Az ESL tájékoztatása szerint a tartalmai tavaly 200 milliónál is több felhasználót értek el a jelenleg 1,94 milliárd aktív felhasználóval büszkélkedő Facebookon. A partnerségnek köszönhetően a vállalat reméli, hogy idén további Facebookozók millióival sikerül majd megismertetni az eSportot. Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide! Let's block ads! (Why?) Forrás...