Esténként Nincs Ellenfele Az Rtl Klubnak

A témát ebben részben 'Mozi & Tv Hírek!' macseklany hozta létre. Ekkor: 2015. augusztus 18..

  1. macseklany / Tulajdonos Vezetőségi tag

    Csatlakozott:
    2014. október 31.
    Hozzászólások:
    78,957
    Kapott lájkok:
    4,637
    Beküldött adatlapok:
    0
    Hangjelzés a Chaten:
    nem
    Augusztus 17-én a legnépszerűbb tévéműsor a Barátok közt volt az ötven év alattiak körében, közel 337 ezer néző figyelte. A második helyen a Dr. Csont, a harmadikon az Éjjel-nappal Budapest végzett. Az első öt hely az RTL Klubé, de a F+ is szép helyen zárt.
    Mai Médialiftünkben felfelé megy Dwayne Johnson, a Csapda ugyanis szép eredményt hozott a F+-nak. 138 ezren nézték a filmet a vizsgált célcsoportban, ezzel a hetedik legnézettebb műsor volt tegnap. Az RTL Klub öt produkciója, illetve a TV2 Híradó-ja előzte meg, amit 178 ezren néztek.

    Lefelé tart viszont Andy Samberg - a Brooklyn 99 mindössze 0,3 százalékkal ment. Az este legnagyobb közönségarányát a Barátok közt produkálta 21,1 százalékkal, de az Éjjel-nappal Budapest is hetek óta tartja helyét az élmezőnyben.

    A 18-49-es célcsoportban 20%-os közönségaránnyal ment, a nézőszám alapján pedig a harmadik helyen végzett – így Joe, a széria egyik alapszereplője zöld nyilat kapott.

    Nézze meg grafikonon is, hogyan alakult az este:

    [​IMG]

    Mutatjuk azt a tíz csatornát is, amely a legmagasabb napi átlagos közönségarányt érte el. A 18-49-es célcsoportban veretlen az RTL Klub, 12,6 százalékkal magabiztosan nyert. Második helyen a TV2 áll 8,7 százalékkal, azt követi a F+ 7 százalékkal.

    A lista végére az RTL II és az AXN is felkerült a vizsgált célcsoportban.

    [​IMG]
    Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés
    Nézettségelemző gyorstalpaló

    A grafikonokon a közönségarányt százalékosan ábrázoltuk. Ennek a rövidítése SHR%. Azt meséli el, hogy az adott célcsoport éppen tévét néző tagjainak hány százaléka nézi a műsort. Minél nagyobb ez a szám, annál jobban örülnek a műsorkészítők és a csatorna vezetői.

    Az oszlopdiagramon a tíz legmagasabb közönségarányt elérő csatornát mutatjuk. Mivel a három nagy országos televízió: az M1, a TV2 és az RTL más-más célcsoportot preferál, ezért mi is három mutatószámot használunk. A teljes lakosság a közmédia számára, a 18–49 éves kereskedelmi célcsoport – főleg főműsoridőben – az RTL-nek, míg a 18–59 évesek csoportja a TV2-nek fontos.
    Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.
    Forrás: http://www.origo.hu/teve/20150818-nezettseg-2015-augusztus-17.html
     
  2. BudaésPest /

    Csatlakozott:
    2015. február 09.
    Hozzászólások:
    1,183
    Kapott lájkok:
    212
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Férfi
    Ez a statisztika semmit nem ér rtl-t meg a többi szutykot csak elme roggyantak néznek... Illetve öregek, de ők inkább alszanak rajta XD
    Barátok közt meg kéjjel nappal bukarest, menj máá:tef161: Ilyen szutykot, hogy lehet nézni? Bér tény kaszálnak vele, mert valami csicskának adnak 5ft-tot, hogy köpködjön el 3sort... BK-ra meg úgy is beküldik az amatőr forgatókönyvírók a csodálatosan sz*r munkájukat. Szóval az is ingyé vót XD