Valós időben értékeli a bőr állapotát, a levegő minőségét, páratartalmát, szennyezettségét, valamint személyre szabott bőrápolót, ajakrúzst és alapozót is készít a L’Oréal új megoldása, amit a világ egyik legnagyobb technológiai újdonságokat felvonultató kiállításán, a Las Vegas-i CES-en mutattak be. A Perso egy mindössze fél kilogramm súlyú és 16,5 centiméter magas eszköz, amely négy lépésben készíti el a bőrápolóhoz, ajakrúzshoz és alapozóhoz a személyre szabott keveréket. Ráadásul tanulásra is képes: minél többet használják, annál tökéletesebb terméket készít. A mesterséges intelligencia segít Az eszköz szabadalmaztatott patronrendszere négy lépésben készíti el az egyedi bőrápoló készítményeket. Az első lépés a személyes bőranalízis: a felhasználó megnyitja a Perso mobilalkalmazást és fényképeket készít a mobil kamerájával. Az úgynevezett ModiFace technológiai ezután mesterséges intelligencia segítségével elemzi a felhasználó általános bőrállapotát -a mélyebb ráncokat, finomabb vonalakat, pigmentfoltokat és a pórusok láthatóságát is. Mindezek után a Breezometer földrajzi helyzetre vonatkozó adatainak felhasználásával a Perso felbecsüli azokat a környezeti tényezőket, amelyek befolyásolhatják a felhasználó bőrének állapotát, például az időjárás, a hőmérséklet, a pollenhelyzet, az UV-index és a páratartalom. Forrás: L’Oreal Ezt követően a felhasználó a saját bőrére vonatkozó problémáit, igényeit felviheti a mobilappba, megadhatja az előnyben részesített textúrát és hidratációs szintet is, hogy még inkább testre szabott legyen az egyedi hidratáló, szérum és szem alatti krém összetétele. Ez a kollektív adat a bőrápolás személyre szabott keverékének elkészítésére szolgál, amelyet tökéletesen adagol az eszköz teteje az egyszerű, tiszta használathoz. A készülék alkalmazkodik a reggeli és esti rutinhoz, ráadásul egy leszerelhető tükrözött tetővel rendelkezik, így a fogyasztóknak lehetőségük van magukkal vinni kisebb-nagyobb adagokat. Ez már tényleg a jövő Rendszeres használattal a Perso AI rendszer képes lesz a bőr állapotának fejlődését követni, informálni a használót arról, hogy mi működik és a következő formulákat a személyes eredmények alapján automatikusan ehhez igazítani. A Perso jövőbeli sminkszolgáltatása képes lesz a valós időben történő trendinformációk, valamint az ún. color-matching technológia beépítésére a személyre szabott termékkínálatba. A fogyasztók így megtervezhetik maguknak a ruhájuk színének megfelelő rúzsárnyalatot, vagy választhatnak olyat, amely épp trendi a közösségi médiában. A Perso várhatóan 2021-től lesz elérhető a nagyközönség számára, a L’Oréal egyik vezető bőrápoló márkáján. (Kiemelt kép: L’Oreal)