Akár hét fánkot is elégethetünk hetente, ha serényen pokémongózunk. A játékosok több időt szánnak az appra, mint a Facebook Messengerre, vagy az Instagramra, és még a Twitteren is aktívabbak. Érdekes eredményeket hozott egy magyar játékosok körében készült felmérés. A Pokémon Go aktív, magyar felhasználó átlagosan 43 percet játszanak egy nap az alkalmazással. Ez több idő, mint amennyit eltöltenek az olyan népszerű appokkal, mint az Instagram, vagy a Facebook Messenger – derül ki a MEC kommunikációs ügynökség 500 fős, nem reprezentatív kutatásából. Tarolnak a pokémonok Forrás: MEC Ez a napi 43 perc még jobban tud hasznosulni akkor, ha nem egy helyben várjuk a szörnyeket, hanem sétálunk közben. A nők egy hét alatt így 1500 kalóriát is elégethetnek, ami hat fánknak felel meg. A férfiak már a hét fánkot is büntetlenül bevállalhatják. Kalóriát is égetünk, ha sétálás közben játszunk Forrás: MEC A lámpa sem állhat az útba A cég nem csak azt vizsgálta meg, hányan beszélnek a közösségi felületeken a játékról, de más érdekes kérdésekre is kereste a választ. A válaszadók bevallásai szerint az aktív pokémonosok háromszor annyian mentek már neki valaminek telefonozás közben, mint azok, akik nem próbálták a játékot. Nemcsak többször botlanak meg telefonozás közben, de 3,5-ször annyian mentek át a piroson és közel kétszer annyian léptek már le a járdáról is körülnézés nélkül. Közülük is a 18-39 évesek a legóvatlanabbak. A pokémonosok nem tagadják: néha tényleg figyelmetlenek Forrás: Sputnik/Maksim Bogodvid Mi olyan jó benne? Sokak számára talány, hogy miért őrülnek meg annyian a mobilappért, egy kérdőívben erről is megkérdezték az alanyokat. A 10-17 évesek a játék szórakoztató, lakásból kimozdító hatásai és trendi jellege miatt tudják elképzelni, hogy mások játszanak az alkalmazással. A 18-39 éves korosztály a nosztalgiát, a negyvenen felüliek pedig az ingyenességet is említették érvként. Ezért szeretik Forrás: MEC A Twitteren is tarol A hetekben minden a Pokémon Gótól volt hangos, ami a különféle közösségi oldalakon is megfigyelhető. A játék indulása (július 5) és magyarországi megjelenése (július 16) között 2903 említés született a hazai oldalakon és a közösségi médiában. Július 16-a és 26-a között ez már 6829-re nőtt – derül ki a SentiOne eszközével készült kutatásból. A magyarok a Facebook után a Twitteren említették a legtöbbet a játékot. Ez azért furcsa, mert hazánkban a Twitter nem annyira elterjedt és népszerű platform, mint külföldön. A legtöbb említés Facebookon generálódott a maga 43 százalékával, ezt követi a Twitter 39 százalékkal, majd a YouTube és az Instagram közel 7 százalékos említési aránnyal. KAPCSOLÓDÓ CIKKEK Let's block ads! (Why?) Forrás...