Far Cry 5 – Ezért nem lesz kistérkép, se megmászható torony

A témát ebben részben 'Hírek a játékok világából' Raptor hozta létre. Ekkor: 2017. június 26..

  1. Raptor /

    Csatlakozott:
    2012. június 09.
    Hozzászólások:
    11,489
    Kapott lájkok:
    103
    Beküldött adatlapok:
    0
    Foglalkozás:
    valahol
    Lakhely :
    A főld nevü bolygón
    [​IMG]
    • A Far Cry 5-ben nem lesznek megmászható tornyok
    • Se mini térkép
    • Mindezt azért, hogy mi magunk fedezzük fel a játékot

    Emlékszem, mennyire lenyűgözött az Assassin’s Creedben, amikor felmásztam valami magas torony tetejére, és a kamera körbejárva Altairt felfedte a környéket. Aztán egy idő után kezdett ez a dolog unalmas lenni, pláne, amikor már más játékokban is megjelent, úgymint a Far Cry 3-ban és Far Cry 4-ben, vagy például a Mad Maxben, hogy egy Ubisofton kívüli játékot is mondjak. Persze próbálták mindig feldobni, de amikor az ember az ötvenedik harang-, templom- vagy rádiótornyot mássza meg, akkor már azt semmilyen látvány nem dobja fel.


    Ezért is örömteli, hogy anno kimaradt a Watch Dogs 2-ből, és most kimarad a Far Cry 5-ből is. Drew Holmes vezető író szerint mindezt azért, hogy izgalmasabb legyen a felfedezés. Az úriember a Gamingboltnak árulta el, hogy szerinte az előző két számozott Far Cry-ban egyfajta rutinná vált a toronyvadászat. Ha tudni akartuk, mit találhatunk a térkép egyes területein, csak oda kellett szaladni a toronyhoz, felmászni rá, megnyomni egy gombot és hopp, az összes titok meg lett jelölve a térképen.

    A Far Cry 5-tel más a helyzet. Holmes szerint az ismerős környezet miatt szerettek volna egy afféle „mit tennék ebben a helyzetben” élményt kreálni, ahol nem mutatják kis jelek, hogy hol mi van, hanem nekünk kell kideríteni, mit merre találunk. Beszélnünk kell a helyiekkel, kideríteni, mit tudnak. Vagy lemenni a városba, megnézni, van-e ott valami érdekes. Szóval ezzel rávehetik a játékosokat, hogy foglalkozzanak a környezettel, felfedezzék azt, csicseregjenek a szereplőkkel.

    Ami a mini térkép eltávolítását illeti, Holmes ezt a művészi megvalósítással indokolta. Elmondása szerint egyszerűen nem akarták, hogy a játék egy sarkát bámuljuk azt lesve, milyen újdonság bukkan fel a kis térképen, hanem inkább figyeljünk az egész képernyőre, vagyis az egész tájra. Gyönyörködjünk a tájban és persze szúrjuk ki magunk, hogy milyen érdekességek vannak. Ne egy térkép mutassa meg a távoli pajtát, hanem mi lássuk meg a távolban.


    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...