Alaposan megváltozik februártól az Update márkanév, Schobert Norbi neve ugyanis eltűnik a csomagolásokról. A Bors úgy tudja, a fitneszguru a háttérből irányít majd. A Bors kifaggatta Schobert Norbit, miért kerül le a fotója és a neve saját gyártású termékeiről. Egy éve már közösen dolgozunk Geszti Péterrel, és február 1-jétől teljesen megújul az egész Update márka. Rengeteg munkák volt ebben, és minden szempontból nagy változás lesz, hiszen a termékek csomagolása, a márka arculata és a neve is megváltozik. A Norbi név eltűnik majd és csak Update marad – mondta a fitneszguru. Egyszerű magyarázata van annak, miért döntött így Schobert Norbi. Schobert Norbi cseppet sem bánkódikForrás: Zsigmond László/Life.hu Annak idején, amikor 15 éve kitaláltam az egészet, akkor még szükség volt hozzá a nevemre, hogy tudjam futtatni. Azóta az Update már önállóan, nélkülem is megél és már nem is akarok ennyit szerepelni, szeretnék egy kicsit a háttérbe húzódni. Petiről tudni kell, hogy csak olyan munkákat vállal el, amiben hisz, ami erősíti az ő presztízsét és aminek biztos a sikerében. Soha nem vallott kudarcot, és számára nem a pénz az elsődleges, hanem a kreativitás, a siker és az, hogy hasznos dolgot csináljon – meséli Norbi, majd hozzáteszi, hogy egy új reklámfilmet is forgattak, amiben összesen 30 helyszínen több mint 200 ember szerepelt - nyilatkozta a lapnak. Geszti Péter már nem volt ennyire bőbeszédű az ügyben. Mindössze annyit mondott a Borsnak, hogy a februári átváltozás után szeretne nyilatkozni. Let's block ads! (Why?) Forrás...