Elég sok olyan okostévé van, melynek távirányítóján alapból helyet kap a Netflix feliratú gomb, melynek lenyomásakor a sokak által ismert és kedvelt tartalom jelenik meg a tévén (micsoda varázslat). Nem nehéz kitalálni, hogy egy ilyen dedikált gombocska pluszfelhasználókat csábít a szolgáltatáshoz, így nem véletlen, hogy a cég szeretne minél több távkapcsolón szerepelni. A Netflix természetes módon megtalálta az egyik legnagyobb tévés céget, a Samsungot is, hogy ugyan ők is tegyenek már egy olyan gombocskát a távirányítóra, ami a Netflixet indítja, de a koreai óriás felemelte a mutatóujját, és azt mondta, hogy “nem”. Az indoklásban az szerepel, hogy a Samsung szerint nem lenne szerencsés, ha a termékeik kinézete ki lenne hegyezve egy kiválasztott szolgáltatóra, és egyébként sem jó, ha bármilyen prioritási lista alakulna ki akármilyen kábeles vagy online streaming forrás alapján. De ahogy az lenni szokott az elektronikai iparban, a dolgok sosem feketék és fehérek, hiszen mindig van valami, ami árnyalja az összképet, így a Netflix és a Samsung esetében az, hogy bár utóbbi nem teszi fel a távirányítójára az előbbit, attól még pont a közeljövőben lesz valamilyen közös promóciós eseményük, ami éppenséggel arra irányul, hogy a Netflix alkalmazás megjelenjen a koreai gyártó tévéinek alkalmazásai között. Nincs ebben semmi meglepő, hiszen ha csak arra gondolunk, hogy az Apple és a Samsung oda-vissza rendszeresen perelik egymást, attól még az almás cég termékeiben továbbra is vannak a koreai gyártó logóját tartalmazó alkatrészek, és ez így is van rendjén.