Hírek Itthon Gyávának tartja az MSZP a főpolgármestert

A témát ebben részben 'Hírek a Nagyvilágból' macseklany hozta létre. Ekkor: 2016. július 08..

  1. macseklany / Tulajdonos Vezetőségi tag

    Csatlakozott:
    2014. október 31.
    Hozzászólások:
    78,957
    Kapott lájkok:
    4,637
    Beküldött adatlapok:
    0
    Hangjelzés a Chaten:
    nem
    Horváth Csaba szerint nem szabadott volna odaadni a Városligetet az államnak. A szocialista politikus kifogásolta, hogy Tarlós István nem emelt szót a zöldterület "államosítása" ellen, és szerinte "ez a gyávaság megbosszulhatja magát."


    Elfogadhatatlan az a főpolgármesteri álláspont, hogy ha valamit kér a kormány, akkor azt oda kell adni - mondta a Városligetről Horváth Csaba. A fővárosi szocialista fővárosi képviselő arra reagált, hogy előtte Tarlós István a Budapestinfón arról beszélt: a főváros nem tálcán kínálta a Városligetet a kormánynak, hanem azt "a törvény erejénél fogva" elvették, ahogy a kórházakat is.

    A látványtervek hazudnak


    Horváth Csaba szerint egyébként a múzeumi negyed lehetne jó dolog is, csak a látványtervek hazudnak, az a zöldövezet, ami rajtuk látható, csak évtizedek múlva jöhet létre, addig kopár terület fogadja az odalátogatókat". Tarlós előzőleg azt mondta, ő volt a múzeumi negyed ötletgazdája, ez benne volt a 2010-es programjában is, bár ő a Nyugati pályaudvar mögé képzelte el a negyedet.

    [​IMG]

    Horváth Csaba szerint jó ideig kopárság lesz, nem zöldfelület a Városligetben

    Fotó: Bielik István - Origo

    A Városliget "tönkretételét" az MSZP-s politikus szerint különböző felmérések szerint a fővárosiak több mint háromnegyede elutasítja, Tarlós Istvánnak pedig meg kellene hallania az ő hangjukat. Úgy vélte, Tarlós nem tiltakozott, amikor 99 évre átadták a Városligetet, szinte "államosították", és "ez a gyávaság megbosszulhatja magát".

    Az állam pénze az adófizetőké


    Horváth Csaba a 3-as metró felújításához kapcsolódó buszpótlásról elmondta: az új buszok vásárlása 13,7 milliárdba kerül, a buszok bérlése több mint kétszeresébe, 33,7 milliárdba, és egyetlen érv szól a bérlés mellett, hogy a kormány azt mondta. Szerintehiába fizeti ki a különbözetet a fővárosnak az állam, azt valójában az adófizetők állják.

    A dugódíjról szólva pedig az MSZP politikusa azt mondta, hogy az - a parkolási díjhoz hasonlóan - elsődlegesen forgalomszabályozási eszköz, nem bevételszerzési lehetőség.

    KAPCSOLÓDÓ CIKK

    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...