Egyre népszerűbb a Telenor önkiszolgáló okostelefon alkalmazása, melynek révén mostantól már megyei autópálya-matrica is vásárolható. A MyTelenor alkalmazás ma már majdnem minden tízedik Telenor előfizető készülékén megtalálható: az előfizetők a szolgáltató szerint egyértelműen értékelik, hogy nem kell telefonálniuk vagy üzletbe menniük ahhoz, hogy előfizetéshez kapcsolódó ügyeiket intézzék - az okostelefonos alkalmazással lényegében bárhol és bármikor beléphetünk saját ügyfélszolgálatunkra. A megoldás népszerűségét jelzi, hogy a nyáron bevezetett, appon keresztüli számlabefizetések száma az elmúlt hat hónapban ötszörösére nőtt. A szinte teljes körű ügyfélszolgálatot nyújtó MyTelenor alkalmazást megjelenése óta az ügyfelek észrevételeire, valós igényeire - különös tekintettel az ügyfélszolgálaton és a közösségi médián keresztül érkező üzenetekre - alapozva fejleszti folyamatosan az operátor. Az előfizetők visszajelzéseiből kiderül, hogy számukra a könnyű, gyors és kényelmes ügyintézés a legfontosabb, sőt, egy kattintással szeretnék intézni ügyeiket, szolgáltatásokat megrendelni vagy éppen vásárolni, fizetni. Ennek a közös fejlesztésnek köszönhetően folyamatosan bővül az alkalmazáson keresztül elérhető funkciók köre. Mostantól a hagyományos heti és havi matrica mellett a megyei e-matrica is másodpercek alatt, könnyedén megvásárolható. Az Android, iOS és Windows Phone platformú okostelefonokra is elérhető okostelefonos alkalmazással saját, személyes ügyfélszolgálatunkat érhetjük el. Azonnal hozzáférhetünk az előfizetésünk egyenlegéhez, a rendelkezésre álló adatkerethez, egy kattintással befizethetjük a telefonszámlánkat, feltölthetjük saját vagy más kártyás előfizetés egyenlegét, a felhasználói szokásaink alapján kialakított egyedi ajánlatokat vehetünk igénybe, apró nélkül fizethetjük a parkolást, sorban állás nélkül vásárolhatunk autópálya-matricát, adat- és roaming jegyet is rendelhetünk, valamint az alkalmazáson keresztül az online ügyfélszolgálatot is elérhetjük.