Kiemelkedően magas nézőszámot hozott szerdán a TV2 reggeli műsora. A 18-59-es korosztályt tekintve január 24-én a Mokka 24-25 százalék közötti nézettséget ért el, míg az RTL Klub Reggeli műsora mindössze 4-5 százalékos piaci részesedést produkált a két reggeli műsor közös idősávjában (07:15-08:45). A TV2 Mokka tegnapi adása nemcsak a 18-59 éves lakosság esetében aratott elsöprő győzelmet, hanem a teljes lakosság (4+), a felnőtt lakosság (18+) és a fiatalabb, a 18-49 éves korosztály esetében is - közölte a TV2. Forrás: TV2 A teljes lakosságra vetített nézőszáma meghaladta a 200 ezret, míg a konkurens csatornán futó Reggeli csak 42 ezres átlagos nézőszámot tudott. 2015 május óta (a nap célcsoporttól függően változott) ez az eredmény volt a Mokka legjobb teljesítménye a teljes lakosság, a 18+ és 18-59 esetében, míg a 18-49 éves nézők körében 2015 áprilisában hozott hasonlóan magas eredményeket. 2018 januárjában naponta megközelítőleg 650 ezer néző kapcsolt a Mokkára. A műsor piaci részesedése a teljes lakosság (21,23%) és a felnőtt lakosság (23,18%) körében meghaladta a 20 százalékot, a TV2 fő célcsoportjának esetében (18-59) pedig 18,02 százalékot tudott elérni - áll a közleményben. Let's block ads! (Why?) Forrás...