Jó pár millió Hello Kitty-rajongó járhatott volna, ha valaki rossz szándékkal szabadul rá a márkát tulajdonló cég szervereire. Egyelőre nem tudni, tényleg biztonságban voltak-e a jelszavak, vagy már lenyúlták őket. A hét elején nagy techbotrány rázta meg a Hello Kitty világát: a honlap 3,3 millió felhasználójának adataihoz bárki hozzáférhetett egy biztonsági rés miatt – írja a BBC. A honlapot üzemeltető japán cég, a Sanrio közölte, befalazták a rést, de arról nincs infó, elcsenhetett-e bárki adatokat a felhasználókról. Közölték, olyan adatok voltak csak veszélyben, mint a felhasználók nevei, e-mail címei és jelszavai, ellenben bankkártya-információ nem szivároghatott ki a szerverekből. A Sanrio belső vizsgálatot indított az ügyben, és kérte a Sanriotown honlap látogatóit, hogy alaposan írják át a jelszavaikat. Chris Vickery leplezte le a biztonsági rést, szerinte a Sanrio kamuzik abban, hogy nem volt hozzáférhető a jelenleginél több adat. Az utóbbi időben sorra buknak le a nagyvállalatok website-jai hasonló módon, magyarán kiderül, hogy akkora rés van rajtuk, mint az EU-s országhatárokon. A VTech, a TalkTalk és az Ashley Madison is belesétált ebbe a kelepcébe – írja a BBC.