Horizon: Zero Dawn – zseniális dolgokra képes a játék motorja

A témát ebben részben 'Hírek a játékok világából' Raptor hozta létre. Ekkor: 2017. február 23..

  1. Raptor /

    Csatlakozott:
    2012. június 09.
    Hozzászólások:
    11,489
    Kapott lájkok:
    103
    Beküldött adatlapok:
    0
    Foglalkozás:
    valahol
    Lakhely :
    A főld nevü bolygón
    [​IMG]
    • A Killzone: Shadow Fall motorja még most is remek látványt varázsol a kijelzőkre.
    • A Killzone késztőinek új játéka, a Horizon: Zero Dawn is elképesztően gyönyörű lesz: például az arcok és hozzá tartozó mozgások is hitelesek.
    • A Horizon: Zero Dawn kiváló technológiája mellett döntött Kodzsima, mikor a Death Stranding motorját választotta ki.

    A Horizon: Zero Dawnról elég megnézni egy videót, vagy megszemlélni néhány képet, és azonnal láthatjuk, hogy elképesztően gyönyörű lett a Guerrilla Games új játéka. A fejlesztők az új videóban arról beszélnek, hogy milyen apróságnak tűnő, de fontos részletek gondoskodnak arról, hogy egy hihető, dinamikus világot járhassunk majd be márciusban


    Elfelejthetjük a töltőképernyők hosszas és gyakori bámulását, így egy pillanatra sem akasztja majd meg semmi a játék által diktált tempót. A játékban való elmélyülést nem csak ez szolgálja: a tájak annyira szépek lettek, hogy szinte automatikusan elvárjuk, hogy minden egyéb finom részlet ehhez mérhető szinten legyen. A mimika is kifejezetten valószerű lesz a játékban.

    A szerepjátékokban általában nem szokott teljesen tökéltes lenni a mimika, de az arcok legkisebb mozdulataira, rezdülésire is külön hangsúlyt fektettek a játék készítésekor. Az arcok nem csak állóképeken néznek ki fantasztikusan, hanem akkor is mikor megmozdulnak. Így nem csak összeségben lesz meseszép a Horizon, hanem minden fontosabb elemét külön vizsgálva is.


    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...