Igen különös véget ért a heti nézettségi verseny

A témát ebben részben 'Mozi & Tv Hírek!' CF dealer hozta létre. Ekkor: 2017. január 09..

  1. CF dealer / Tulajdonos Vezetőségi tag

    Csatlakozott:
    2011. június 15.
    Hozzászólások:
    24,509
    Kapott lájkok:
    2,269
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Férfi
    Lakhely :
    deutschland
    Hangjelzés a Chaten:
    nem
    2017. első hetében nem mindennapi helyzet állt elő a nézettségi versenyben, az élen ugyanis az RTL Klub Híradó-ja végzett, a teljes lakosságban egyedül ez a műsor vonzott egymillió feletti nézőt. A dobogóra felfért még a Fókusz és a Barátok közt, a TV2 először a negyedik helyen szerepel a Tények-kel.


    Az első heti nézettségi eredményeken látszik, hogy a nagyobb csatornák közül sehol nem futott saját gyártású, nagyszabású showműsor, a listán az első ilyen jellegű produkció a Super TV2-n látható Sztárban sztár + 1 kicsi, amely a teljes lakosságban a hatodik lett. A korábban sokszor taroló Barátok közt sem tudta megszerezni az első helyet, így szokatlan helyzet állt elő.

    Régen láttunk már olyat, hogy a heti nézettségi versenyben egy hírműsor lett volna az első, márpedig most pontosan ez történt: a teljes lakosságban és a 18–49-es célcsoportban is az RTL Híradó végzett az élen, az előbbi kategóriából 1 millió 111 ezer ember volt kíváncsi a vasárnapi adásra.

    Mutatjuk a húsz legnézettebb műsort a teljes lakosságban, itt minden produkció a legnézettebb adásával szerepel:

    [​IMG]
    Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés


    A 18–49-es korosztálynál volt némi változás az élbolyban, ott a Barátok közt feljött a második helyre, a harmadik pozíciót pedig az Éjjel-nappal Budapest szerezte meg, a Fókusz csak a negyedik lett.

    A csatornák versenyéből az RTL Klub került ki győztesen, a heti átlagos közönségarányt tekintve 0,6 százalékpontot vert rá a TV2-re. A Duna TV 5,8 százalékkal lett a harmadik, miközben a Super TV2 hajszállal előzte meg a Film+-t, az ATV pedig az RTL II-vel játszott döntetlent.

    [​IMG]
    Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

    KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...