Tech Így Kell Ezt Csinálni: Félmillió Eladott Telefon, 300 Dolláros Marketingköltséggel

A témát ebben részben 'Hírek a Nagyvilágból' fereaper hozta létre. Ekkor: 2014. november 09..

  1. fereaper /

    Csatlakozott:
    2013. december 03.
    Hozzászólások:
    964
    Kapott lájkok:
    409
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Férfi
    Foglalkozás:
    Operátor
    Lakhely :
    Kárpátalja

    Az okostelefonok világában is igaz, hogy nem is annyira a mennyiség, mint inkább a minőség, pontosabban a jól megválasztott reklámozási hely hozhat eredményt.

    Áprilisban került piacra az elérhető árú, ám remek specifikációkkal büszkélkedő okostelefon, a kínai OnePlus cég OnePlus One-ja. (A készülékről ebben a cikkünkben írtunk részletesen.)

    Az azóta eltelt fél év alatt több mint 500 ezer készüléket értékesítettek – derül ki egy Forbes-interjúból, azzal a merész elképzeléssel együtt, hogy még az év vége előtt szeretnék átlépni a bűvös egymilliós értékesítési számot.

    Ami azonban igazán meglepő (és példa lehet sok cég számára), a OnePlus One-t kísérő marketingköltség mindössze 300 dollár volt (ami még forintra átszámítva sem vészes), és ezt a pénzt egyetlen helyen költötték el, a Facebookon, különböző típusú hirdetésekre, és óriási tömeget sikerült elérniük.

    [​IMG]
    Fotó: OnePlus fórum

    Az interjúból az is kiderült, hogy készülékenként tíz dollárnál is kevesebb a nyereség (ezért is sikerül viszonylag alacsonyan tartani az árat, és a nagy bevételt majd a tartozékok értékesítéséből remélik.

    A OnePlus One iránt egyébként akkora a kereslet, hogy nem is bírják az iramot, így a cégnek, tetszik, nem tetszik, bővülnie kell.

    Forrás: Tech: Így kell ezt csinálni: félmillió eladott telefon, 300 dolláros marketingköltséggel - HVG.hu