Aki az elmúlt évek közkedvelt filmjeit keresné a Paramount Vaultban, készüljön fel arra, hogy itt más jellegű tartalom köszön majd szembe: megtalálható itt a Wachowski-testvérek első filmalkotása, a Bound, a sokak gyermekkorát meghatározó Masters of the Universe rajzfilm, a Texas Chainsaw Massacre második része vagy az olyan klasszikus alkotások, mint a No Man of Her Own, a Bride of Vengeance vagy a The Devil and Miss Jones (nem, nem a hetvenes évekbeli pornó-remakeről beszélünk) – ebbe a filmpincébe tényleg csak nosztalgiázni léphetünk be. Akik viszont ezért is érkeznek, azok vélhetően örülni is fognak ezeknek a filmeknek – már csak azért is, mert a torrentezés vagy a Popcorn Time helyett legális alternatívát kaptak kézhez. A Paramount lépése nem meglepő: az ide bekötött filmekről sejthető, hogy jó ideje semmilyen bevételt nem hoznak már a cégnek, így alapjában véve jó ötletnek tűnik feldobni őket hirdetésekkel dolgozó videomegosztókra – a korábban nézetlen filmek nemcsak nézettséget kapnak, hanem a hozzájuk kötött hirdetésekből jó százalékkal osztozhat a YouTube és a Paramount is egyben; a filmek életciklusa is szerencsésebb ívet vesz, valamint több tartalmat kaphatnak az ilyen lépésekkel az olyan tartalommegosztó platformok is, mint a YouTube vagy akár a már hazánkban is elérhető Netflix is. Ráadásul a YouTube Red, a videomegosztó előfizetések révén elérhető prémium szolgáltatása is okosodhat az ilyen lépésekből: az első körös visszajelzések ugyanis nem túl kedvezőek. Ha a technikai megoldásoktól eltekintünk (az emberek nagy része ingyenes AdBlockert használ ahelyett, hogy 10 dollárt fizessen havonta a hirdetések megszüntetéséért), az elérhető sorozatokon is van mit csiszolni: számos kritikát kapott például a játékrecenzióiról híres PewDiePie – míg a vlogger saját környezetében kifejezetten jól képes mozogni, addig komfortzónájából kimozgatva határozottan nem tud babérokra törni. A kérdés tehát adott: milyen tartalmakkal éri meg bombázni az amúgy is tartalomhoz szokott fogyasztókat?