Egy Las Vegas-i cég buszában 99 dollárért enyhítik a kínokat az átmulatott éjszaka után. Egyedülálló szolgáltatást nyújt egy Las Vegas-i cég: egy erre a célra berendezett buszban enyhítik az átmulatott éjszaka után másnaposan ébredő vendégek kínjait. A Másnaposok Mennyországa néven futó vállalkozás hívásra a szállodához megy, és vagy buszon vagy a cég valamelyik klinikájában adnak kezelést. Felárért ehetőség van arra is, hogy az ügyfél a hotelszobájában vegye igénybe a szolgáltatást – írja a Daily Mail. A Másnaposok Mennyországának busza Las Vegas utcáin Forrás: AFP/John Gurzinski A 25 orvosból és nővérből álló csapat az esetek 99 százalékában valóban tud segíteni a hozzá forduló pácienseknek. A szolgáltatatás az üzletembereken kívül különösen népszerű a leány. ás legénybúcsúk résztvevői között, valamint a brit turisták körében. Utóbbi miatt a cég már gondolkozik az angliai megjelenésen is. A cég árlistáján a legolcsóbb kezelést 99 dollárért (22 ezer forint) kínálják Redemption (megváltás) néven, ez egy liter intravénás folyadékpótlást, valamint vitaminokat és antioxidánsokat tartalmaz. Ehhez plusz 30 dollárért még fejfájás vagy szédülés elleni tablettát és glutationt is adnak. Ez a két kezelés 30-40 percig tart. A busz belülről Forrás: AFP/John Gurzinski A páciensek 70 százaléka a Salvation (üdvösség) csomagot veszi igénybe 179 dollárért (40 ezer forint). Ezért másfél liter folyadék jár az előbb felsoroltakon kívül gymorégés ellen is adnak gyógyszert. A kezelés 45-50 percig tart, és az ügyfél elvitelre is kap antioxidánst és vitaminokat. A legdrágább a Rapture (gyönyör) csomag, amely 239 dollárba (53 ezer forint) kerül. Ezért 30 perc oxigén is jár, valamint a fáradtság és gyulladás elleni aminosavak és egy super B shotnak nevezett készítmény. Jason Burke aneszteziológus, a vállalkozás elindítója szerint ez a leghatékonyabb kezelés, és 45-50 percig tart. Jason Burke aneszteziológus, a Másnaposok Mennyországa kitalálója egy pácienst kezel Forrás: AFP/John Gurzinsk http://www.origo.hu/utazas/hirek/20...origo-nyito&utm_medium=sec-6&utm_campaign=sec