Egyes kiadók már használhatják a megkülönböztető címkét. A Facebook felhasználóinak java számos olyan oldalt követ, amelyek akár óránként többször is linkelnek ki bejegyzéseket. Tipikusan hírportálokról van szó, és nagy tumultus alaposan megnehezíti az említett publikációk számára, hogy kitűnjenek a tömegből. Főleg, hogy Mark Zuckerberg birodalma elsősorban azt próbálja mutatni a felhasználóinak, amit azok az algoritmusok szerint látni szeretnének, így a tényleg fontos információk könnyen elkerülhetik a facebookozók figyelmét. Kiemelést kapnak a rendkívülinek megjelölt hírek Forrás: Facebook A Facebook most részben emiatt megkezdte a rendkívüli hírek címke bevezetését. Ezt kizárólag a Facebook által jóváhagyott kiadók érhetik majd (jelenleg csak néhány ilyen van), de naponta ők is csak egyetlen anyagukat jelölhetik meg vele. A rendkívüli hír címkével ellátott bejegyzések természetesen kiemelést kapnak: az illusztrációs képük alatt vörös háttéren fehér betűkkel a „RENDKÍVÜLI" felirat olvasható, mellette pedig látható az anyag megjelenése óta eltelt idő. A rendkívülinek megjelölt anyagok minimum 15 percen, de maximum 6 órán keresztül viselhetik a címkét. A Facebook szerint a címke egyelőre nem befolyásolja, hogy pontosan hol jelennek meg az anyagok a felhasználók hírfolyamában, de a jövőben ez változhat. TOVÁBBI CIKKEK A ROVATBÓL Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide! Let's block ads! (Why?) Forrás...