Két évtized után elveszik a kanadai férfi e-mail címét

A témát ebben részben 'Hírek!' CF dealer hozta létre. Ekkor: 2017. július 04..

  1. CF dealer / Tulajdonos Vezetőségi tag

    Csatlakozott:
    2011. június 15.
    Hozzászólások:
    24,506
    Kapott lájkok:
    2,269
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Férfi
    Lakhely :
    deutschland
    Hangjelzés a Chaten:
    nem
    Különleges címet akart, a netszolgáltatója odaadta neki noreply azonosítót.


    A CBCNews beszámolója alapján komoly slamasztikában találta magát a kanadai Eastlink netszolgáltató egyik ügyfele, ugyanis a vállalat úgy döntött, hogy elveszi tőle a nagyjából 1998 óta használt személyes e-mail címét.

    [​IMG]

    Két évtized után vennék el Steve Morsheadtől az e-mail címét

    Forrás: Yvonne Colbert/CBC

    Steve Morshead annak idején egyedi és frappáns e-mail címre vágyott, kérésére a szolgáltató simán odaadta neki annak idején a

    noreply@eastlink.ca azonosítót.

    A férfi szerint az elmúlt olyan húsz évben minden webszolgáltatásba ezzel a címmel regisztrált. Ha elveszíti, akkor gigantikus mennyiségű felhasználói fiókjának mondhat búcsút. A gyakran használt szolgáltatásokban, továbbá például a bankjánál persze még időben be tudja állítani az új címét, azonban az apró-cseprő webhelyeken biztos nem tudja időben megváltoztatni a címet.

    1998 óta sejthetően elég sok webhelyen regisztrált az e-mail címmel.

    Morshead 30 nap türelmi időt kapott a szolgáltatójától, azonban a vállalat még abban sem volt hajlandó segíteni neki, hogy átmentse a régi postafiókjának tartalmát az új e-mail fiókjába. A férfi nem szeretné feladni a noreply-s címét, így békéltető testülethez fordult az ügy megoldása érdekében.

    A szolgáltató sejthetően azzal indokolja a cím elvételét, hogy az elmúlt évtizedekben kialakult gyakorlatnak megfelelően a noreply kezdetű e-mail címeket maguk a szolgáltatók használják, ezekről küldik az automatizált üzeneteket az ügyfeleiknek.

    Többek közt az Eastlink is ezt teszi, csak eddig nem tűnt fel nekik, hogy egy ügyfelük is használja azt.

    Morshead időnként szokott más ügyfelektől a szolgáltatónak címzett e-maileket kapni: angol anyanyelv ide vagy oda, nem mindenkinek világos, hogy a „no reply", azaz „ne válaszoljon" e-mail címről kiküldött levelekre nem érdemes válaszolni.

    TOVÁBBI CIKKEK A ROVATBÓL

    Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!

    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...