Bár a Progress Eagle nevű, utasszállító monstrum egyelőre csupán koncepcióként létezik, zöld megoldásai egyszer könnyen a versenytársak „fölé emelhetik”. Az Oscar Viñals tervező által kiötlött gigászi repülőgép egyelőre nem megvalósítható, hiszen a ma elérhetőnél jobb minőségű grafén kellene a megépítéséhez, illetve a jelenlegieknél fejlettebb üzemanyagcellákat és egyéb energetikai technológiákat is megkövetel a jármű. Viñals reményei szerint ugyanakkor 2030-ban már nem lenne irreális az utasszállító megalkotása. A Progress Eagle igazi erőssége egyébként környezetkímélő kialakításában rejlik. A tervező felruházná például egy (pontosabban nem részletezett) eszközzel, amely a káros részecskéktől (pl. CO2) képes lenne megszabadítani az őt körülölelő levegőt. Progress Eagle (Forrás: Oscar Viñals) Szénlábnyoma speciel egyébként sem lenne a repülőnek; a géptörzsön hátul egy óriási szélturbina az utasszállító mozgási energiájából táplálna vissza valamennyit a repülőgépbe, a szárnyakon pedig kiterjedt napelemek gyarapítanák még tovább a rendelkezésre álló erőforrásokat. A jelenlegi koncepció alapján a motor teljességgel elektromos elven működne, illetve azért bizonyos hidrogén-üzemanyagcellák elősegítenék a boldogulását. A háromemeletes Progress Eagle akár 800 utas befogadására is képes lenne, szárnyainak fesztávolsága pedig az érvényes tervek szerint a 314 lábat (kb. 95 méter) verdesné. Ebből a szempontból a maga 320 lábas (kb. 97,5 méter) fesztávolságával az egész világon már csak a Spruce Goose becenevű Hughes H–4 Hercules előzi meg. Forrás