Az iPhone-kiegészítő megmondja, hogy melyik termékeit érdemes megvásárolni. A kozmetikumokat gyártó cégek folyamatosan próbálnak tenni arról, hogy a célközönségük minél elégedetlenebb legyen a külsejével, és így az állítólagos problémáik orvoslása érdekében vásárolják a termékeiket. A Johnson & Johnson tulajdonában lévő Neutrogena most talán túlment a határon: egy olyan Apple iPhone-hoz kapcsolható kütyüt mutatott be, amellyel a termékeinek vásárlására próbálja buzdítani a fogyasztókat. Neutrogena SkinScannerForrás: Neutrogena A SkinScanner nevű eszközt az Apple iPhone tetejéhez kell rögzíteni, utána pedig megvizsgáltatható vele az arcbőr. Két szenzor van benne: egy 30× optikai nagyítással dolgozó kamera, továbbá egy a bőr nedvességtartamát mérő érzékelő. A bőr megvilágításáról 12 darab LED gondoskodik. Neutrogena SkinScannerForrás: Neutrogena A szkennelés után a kütyü mobilappja pontozza a bőr nedvességtartalmát, a ráncok mennyiségét, a pórusméretet, majd ezek alapján számít még egy végső pontszámot is. Ezután jól megmondja, hogy az állítólagos problémák enyhítése érdekében a Neutrogena melyik kozmetikai termékeit érdemes választani, továbbá lehetőséget ad arra is, hogy a felhasználók összehasonlítsák a pontszámaikat a hasonló korú felhasználók tipikus pontszámaival. A Neutrogena SkinScanner a nyáron válik elérhetővé az Egyesült Államokban, az európai piacokon való bevezetésének időpontja egyelőre nem világos. Az ára 50 dollár, azaz nettó 13 ezer forint lesz. TOVÁBBI CIKKEK A ROVATBÓL Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide! Let's block ads! (Why?) Forrás...