A megrendelés után két héttel már elugorhatunk egy Bugatti Veyronnal egy kávét meginni. Bevásárolni viszont nem ajánlott ezzel menni. Egyelőre még nem érkezett megrendelés az ország legdrágább autójára, de lehet, hogy pár napon belül fog, és az is elképzelhető, hogy soha nem lesz rá vevő. Az biztos, hogy ha lesz, annak a nevét titokban fogják tartani. – Egzotikus és csúcsminőségű használt luxusautók importálására hoztuk létre a cégünket. A működésünk kezdetétől, július elsejétől már érkezett megrendelés egyebek között Ferrarira és sport luxus Mercedesre is 50, illetve 70 millióért – mondta Traxler Gábor menedzser. – Azt gondolom, hogy Magyarországon is lehet vevő a világ legdrágább autóira, akár erre a másfél milliárdos Bugatti Veyronra is. Egy ilyen kocsi külföldön azt a meggyőző erőt sugározza, hogy az illető tőkeerős és komoly üzleti fél. Tudok róla, hogy itthon valakinek már volt a tulajdonában hasonló értékű autó – állította Traxler Gábor, de nevet nem árulhatott el. Maga a megtestesült pompa a Bugatti Veyron, a domborulatok alatt bődületes erő lapul Egy ilyen kocsival ritkán közlekednek az utcán. A legkisebb karcolás is akár több tíz milliós javítási költséget jelent, amihez ráadásul külföldre kell szállítani. Itthon nincs olyan szerviz, ahol hozzá mernének nyúlni. Ezt nem arra találták ki, hogy a boltba ugorjon el valaki a hétvégi bevásárlást elintézni. Arra inkább alkalmas, hogy városon belül egy rövid távot megtegyen a gazdája valamelyik luxusszállóhoz egy kávéra és vissza. Nem csak kívülről, belülről is elképesztő luxussal van felszerelve – A világ gazdagabb országaiban sem túl gyakori egy ilyen autó, de előfordul – folytatta Traxler. – Alapvetően kétféle vevőtípust ismerünk. Az egyik, aki befektetésnek veszi, és otthon áll a nappalijában. A másik a gyűjtő, aki közlekedik is vele. Persze nem túl gyakran. Egy luxusautó, ha már ötvenezer kilométert fut, az árának csak a felét éri, ezért csak rövid távokra használják. Ha megáll egy szálloda előtt, a turisták fotózkodhatnak mellette, de meg nem érinthetik. Általában a szálló alkalmazottai valamivel körbekerítik, és figyelnek rá. Az is általános dolog, hogy az ilyen kocsikat testőrök kísérik terepjáróval, és amíg a tulajdonos távol van, vigyáznak rá. Az USA-ból és Dubajból is érkeznek hozzánk az autók. Ha valaki megrendeli, mi két héten belül beszállítjuk és forgalomba helyezzük az 5–600 kilométert futott Veyront. A többi már a tulajdonos felelőssége. Igazán csúcskategóriás ez a gyönyörű járgány, potom másfél milliárdot kell csak fizetni érte http://www.borsonline.hu/20150714_masfel_milliardert_aruljak_itthon_a_legdragabb_autot