Ezúttal személyes érdeklődésen alapuló cikkeket ajánlgatna. Ugyan a Facebook aktív felhasználóinak jókora tábora már jelenleg is túlságosan sokat használja a közösségi hálózatot, azonban Mark Zuckerberg cége folyamatosan újabb és újabb módokat keres arra, hogy mindenki még többet lógjon a szolgáltatásban. Mark Zuckerberg Forrás: AFP/2017 Getty Images/Paul Marotta A Reuters beszámolója alapján a vállalat most éppen a híraggregátor funkcióját próbálja erősíteni, a felhasználók preferenciái alapján cikkeket ajánlana a hírfolyamban. Ez annyiban különbözik a hírfolyamban jelenleg megjelenő cikkajánlásoktól, hogy azok nem a felhasználók érdeklődési körei, hanem az oldalkedveléseik, továbbá az ismerőseik aktivitásai alapján jelennek meg. Ha például kedvel az egyik ismerősük egy cikket, akkor az utána megjelenhet a hírfolyamukban. A személyes érdeklődési körön alapuló cikkajánlás jelenleg szűkkörű tesztelés alatt áll, a beválása esetén széles körben elérhetővé válik majd. TOVÁBBI CIKKEK A ROVATBÓL Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide! Let's block ads! (Why?) Forrás...