Mostantól az Office 365 részeként érhető csak el a reklámmentesítés. Idén februárban szokatlan ötlettel állt elő a Microsoft, évi 50 dollárba kerülő fizetős verziót készített az alapvetően ingyenesen használható Outlook.com levelezőszolgáltatásából. Az Outlook.com Premium két előnyt kínált: teljesen reklámmentes volt, továbbá lehetővé tette az egyéni domainnevek használatát. Forrás: Getty Images/Geber86 Utóbbi azt jelentette, hogy a felhasználók regisztrálhattak maguknak egy webcímet, majd azt használhatták a levelezés során, azaz például a peldakft@outlook.com címüket lecserélhették a sokkal profibbnak tűnő info@peldakft.hu címre. A szolgáltatás elsősorban a hétköznapi felhasználók kegyeire hajtott, így talán jobb példa, hogy a peldabela123@outlook.com címet le lehetett cserélni a bela@peldacsalad.hu címre. Így vagy úgy, a Microsoft csendben elkaszálta az Outlook.com Premium szolgáltatást, a funkcióit pedig beintegrálta az előfizetéses Office 365 csomagba, elméletileg már az összes ügyfél számára elérhetőek. Az Outlook.com prémium szolgáltatására feliratkozott felhasználók szerencsére nem maradtak hoppon, a már kifizetett egy év lejárta után meg tudják majd újítani az előfizetéseiket. TOVÁBBI CIKKEK A ROVATBÓL Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide! Let's block ads! (Why?) Forrás...