Gazdaság Mindent a gyerekekért: hatalmas erejű gazdasági birodalom épülhet ki

A témát ebben részben 'Hírek a Nagyvilágból' Mézga hozta létre. Ekkor: 2018. január 15..

  1. Mézga / nem lopott :D

    Csatlakozott:
    2016. május 10.
    Hozzászólások:
    16,667
    Kapott lájkok:
    5
    Beküldött adatlapok:
    0
    Szövetségre lép a Lego dán játékgyártó és a Tencent kínai internetes technológiai holding, hogy közösen fejlesszen online játékokat és lehetőség szerint egy közösségi hálózatot kínai gyermekek számára. Az óriási kínai piac továbbra is ígéretes lehetőség az utóbbi években bevételcsökkenést jelentő Legonak.


    A két nagyvállalat képviselői közös sajtótájékoztatón jelentették be együttműködési megállapodásukat.

    Biztonságos internetes környezet a kínai gyerekeknek


    Jacob Kragh, a Lego kínai leányvállalatának vezetője, a Tencenttel közösen tartott pekingi rendezvényen elmondta, a két vállalat közötti partnerség kialakításával arra törekednek, hogy a kínai gyerekekre szabott tartalmakkal és platformokkal biztonságos internetes környezetet alakítsanak ki.

    [​IMG]
    Óriási birodalom építésébe foghat a Lego és a Tencent KínábanForrás: AFP/Jack Guez

    Ennek jegyében a Tencenten elérhetővé válnak a Lego videói és videójátékai, valamint a dán játékgyártó építő- és programozó készlete, a kifejezetten fiatal, 7-12 éves gyerekeknek szánt Lego Boost.

    A Tencent és a Lego megvizsgálja annak lehetőségét is, hogy kínai gyerekeknek közösségi hálózatot hozzon létre.

    [​IMG]
    A dán vállalat a Lego Boost készletet is elérhetővé teszi a Tencet megoldásainForrás: LEGO

    A Legoval partnerségre lépő, a média, internet, reklám és fejlett technológiai befektetésekre összpontosító Tencent 537 milliárd dolláros piaci tőkeértékével Ázsia legértékesebb vállalata.

    Óriási potenciál lehet a kínai piacban


    A magántulajdonban álló Lego az utóbbi években bevételnövekedésének lassulásával szembesült, de a kínai piac kivétel maradt, ott 2016-ban is 25-30 százalékkal nőttek az eladások.

    Az évi 31 milliárd dollár értékű kínai játékpiacból a Lego 3 százalékkal részesedik.

    A másik két nagy amerikai rivális, a Mattel 2 százalékot, a Hasbro pedig 1 százalékot tudhat magának.

    [​IMG]
    A Tencent egész Ázsia legértékesebb vállalatcsoportjaForrás: Imaginechina/Zheng shuai - Imaginechina/Zheng Shuai

    A Barbie babákról ismert Mattel tavaly megállapodást kötött a legnagyobb kínai online kiskereskedelmi vállalattal, az Alibabával és a kínai szülők legnagyobb internetes közösségi hálózatát üzemeltető BabyTree céggel a Fisher-Price játékokra alapozott, interaktív tanulást lehetővé tévő termékeinek eladásáról.

    A Lego 2016 novemberében nyitott gyárat a kelet-kínai Csiahszingban. A várakozások szerint az Ázsiában eladott Lego-termékek 70-80 százalékát fogják ebben az üzemben gyártani.

    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...