Legtöbbször akkor érnek a felhasználók a telefonjuk képernyőjéhez, amikor közösségi oldalakat vagy csevegőappokat használnak. Soknak hangzik, de naponta legalább 2600-szor taperoljuk a mobilt. Egy androidos felhasználó naponta átlagosan 2617-szer érinti meg a telefonját, írja az Indian Express. A legaktívabb felhasználók akár 5427-szer is. Ez azt jelenti, hogy egy év alatt átlagban összesen egymilliószor ér hozzá telefonjához egy felhasználó. Az aktívabbak évente kétmilliószor is megérintik a telefont. A legtöbben, a résztvevők 87 százaléka, éjfél és hajnali öt között is legalább egyszer hozzáérnek a telefonhoz. Persze ezt nem azt jelenti, hogy ennyire sokszor feloldjuk a képernyőt, hiszen ebbe a napi számba azok az érintések is beleszámítanak, amikor görgetjük a Facebook-falat, oldalakat lapozunk dokumentumokban, és sok más virtuális gomb megnyomását. A kutatást a Dscout cég készítette, öt napon keresztül, 24 órában figyelték 94 amerikai androidos felhasználó összes interakcióját egy követőszoftverrel. Nemsokára jön az Android Nougat Forrás: @Android (Twitter) Majdnem három órát töltünk el vele A kutatás több érdekes eredményt is hozott. Az emberek jellemzően rövid időre veszik elő készülékeiket, ritkábbak azok a szakaszok, amikor huzamosabb ideig használják azt. A tesztalanyok egy nap alatt 76 alkalommal vették elő a telefont, időben mégis mindössze 2,42 órát töltöttek el a mobil nyomogatásával. A legaktívabbak 132 alkalommal vették elő, és összesen 3,75 órán keresztül használták. Amikor hosszabb időt töltöttek telefonozással, akkor Netflixet néztek vagy könyvet olvastak Kindle appal. Több ezerszer tapizzuk meg a telefont egy nap Forrás: AFP/Timothy A. Clary A Facebookon vagyunk a legaktívabbak Az érintések 26 százalékáért, az interakciók 22 százalékáért a közösségi oldalak és üzenőappok felelősek. Mindössze 10 százalékot tesz ki a netes keresés. A legtöbb érintést (15%) a Facebookon hajtjuk végre, ezt követik a natív üzengetők (11%), a kezdőképernyő (9%) és a Chrome böngésző (5%). KAPCSOLÓDÓ CIKKEK Let's block ads! (Why?) Forrás...