Újabb szerepl?vel b?vül hétf?n a hazai mobilpiac, a Magyar Telekommal együttm?ködésben a MOL saját márkás mobilszolgáltatást indít. Saját márkás mobilszolgáltatást indít a MOL, írja a Népszabadság. A napilap cikke szerint a többi hasonló szolgáltatóhoz (pl. Blue Mobie, Tesco) hasonlóan a MOL Mobile is minden irányba és minden napszakban egységes tarifát kínál majd, amely a partnerszolgáltató árainál némileg alacsonyabb lesz. Az egyenleget a cég benzinkútjai mellett az interneten keresztül is fel lehet majd tölteni, a kúthálózat h?ségprogramjának a résztvev?i pedig kedvezményeket kapnak majd a percdíjakból. MOL+Telekom=MOL Mobile A MOL Mobile nem virtuális mobilszolgáltatás lesz, hanem márkázott szolgáltatás. A feltölt?kártyás konstrukció vásárlói nem a MOL-lal vagy annak mobilszolgáltató leányvállalatával, hanem a Magyar Telekommal kerülnek szerz?déses kapcsolatba és a MOL Mobile csomagok a 30-as el?hívót kapják, hasonlóan a Telekom (T-Mobile) ügyfeleihez. A Népszabadság úgy tudja, a feltölt?kártyás csomagokhoz kezdetben négy különféle Samsung készüléket lehet majd megvásárolni. A részleteket valószín?leg hétf?n hozza nyilvánosságra a MOL. A www.molmobile.hu és a www.molmobil.hu domain egyébként a MOL Nyrt. tulajdonában van, az oldalakon azonban egyel?re nem érhet? el semmi. A két cég július közepén kötött stratégiai megállapodást, azonban annak pontos részleteit akkor nem hozták nyilvánosságra. A kiadott közlemény szerint: "Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom vezérigazgatója és Hernádi Zsolt, a MOL elnök-vezérigazgatója írta alá a két vállalatcsoport között létrejött stratégiai megállapodást ma Budapesten. A megállapodás az értékesítés, a kiskereskedelem, az energia-kiskereskedelem és az informatika területét érint? együttm?ködésekr?l szól." "Az együttm?ködés mindkét fél számára el?nyös, egyúttal hozzájárulhat hazánk gazdaságának b?vüléséhez is, de legf?bb nyertesei mégis ügyfeleink lesznek, hiszen közösen jobb és nagyszer?bb szolgáltatást tudunk nyújtani" mondta a szerz?dés aláírása után Hernádi Zsolt, a MOL elnök-vezérigazgatója. A Telekom vezére hozzátette: "Már ma is számos lehet?séget látunk az együttm?ködésben, és biztos vagyok abban, hogy a MOL-lal kötött stratégiai partnerségünkb?l további, közösen megvalósítható tervek is születnek majd." Újabb A saját márkás és virtuális szolgáltatások egyel?re nem hoztak áttör? sikert Magyarországon. Az els? próbálkozó a Postafon volt, a Magyar Posta els?sorban a vidéken él? nyugdíjasokra alapozta a Vodafone hálózatán nyújtott szolgáltatást, azonban a 2009-re várt ötezet és a 2010-re ígért 70 ezer ügyfelet nem sikerült összegy?jteni, az el?fizet?k száma a mai napig megrekedt néhány tízezres szinten. A Telenor indította Red Bull Mobile 2010-ben óriási felhajtás közepette jelent meg, azonban a drága tarifákhoz belép?kategóriás készülékeket kínáló konstrukció annyira érdektelen volt, hogy az év elején meg is szüntették. Két ilyen szerepl?je van még a magyar piacnak, a Lidl-féle Blue Mobile, amelyhez a Magyar Telekom adja a hátteret, valamint a Tesco Mobile, amely az áruházlánc és a Vodafone együttm?ködéséb?l jött létre. Utóbbi tekinthet? az egyetlen virtuális mobilszolgáltatónak Magyarországon, az ügyfelek itt nem a Vodafone-nal kötnek szerz?dést, hanem a két cég vegyesvállalatával - az ügyfelek a 31-es el?hívó számon érhet?k el. A Tesco Mobile - hasonlóan a MOL Mobile-hoz - er?teljesen alapoz az üzletláncnál törzsvásárlói kártyával rendelkez?kre. http://www.hwsw.hu/hirek/50849/mol-mobile-mobilszolgaltato.html
vélemény Remélem alacsony percdíjak lesznek! Jó lenne például ha 10 litert tankolsz . Kap 1000 ft-ot a kártyádra! XD
vélemény Igen ez igy jo lene ,de a magyar mintalitást nézve. Ez a kasszánál 10000ft-be kerül,és örülj hogy kapsz.