Különválasztja a barátokat és a hirdetéseket a szolgáltatás. A közösségi hálózatok már nagyon régóta próbálják összemosni az ismerősök által generált tartalmakat a reklámokkal, hiszen így nehezebben kerülik el a felhasználók figyelmét a hirdetések. Éppen ezért is keltett nagy meglepetést Snapchat szerdai közleménye, miszerint a szolgáltatás következő változatának nagy újítása pont a két eltérő típusú tartalom szétválasztása lesz. Evan Spiegel, a Snapchat alapítója, azaz a Snap Inc. CEO-ja, a világ legfiatalabb milliárdosa Forrás: Forbes Ennek keretében a Snapchat felületén a jövőben egy helyett kettő elszeparált hírfolyam lesz: az egyikben kizárólag az ismerősök tartalmai jelennek meg, a másikban pedig márkák és a véleményvezérek kapnak helyet. Az ismerősöket gyűjtő hírfolyamon a chatüzenetek és a történetek lesznek láthatóak, az ismerőslista tetejére pedig bekerülnek azok az ismerősök, akikkel a legközelebbi kapcsolatot ápolják a felhasználók. A vállalat tájékoztatása szerint az ismerősök és a hirdetők tartalmainak hírfolyamokban való összekeverése egy „érdekes internetes kísérlet" volt, azonban váratlan mellékhatásokkal járt, például lehetővé tette a hamis hírek gyors terjedését. A Snapchat szerint a kétféle tartalom szétválasztása abban is segíthet, hogy a felhasználók inkább önkifejezésre használják a szolgáltatást, mintsem arra, hogy a brandeken és véleményvezéreken keresztül képet próbáljanak mutatni magukról. Az újratervezett Snapchat az elkövetkező hetekben válik majd elérhetővé. TOVÁBBI CIKKEK A ROVATBÓL Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide! Let's block ads! (Why?) Forrás...