Nagy költségvetésű sorozatokat készíthet a Facebook

A témát ebben részben 'Hírek!' CF dealer hozta létre. Ekkor: 2017. június 26..

  1. CF dealer / Tulajdonos Vezetőségi tag

    Csatlakozott:
    2011. június 15.
    Hozzászólások:
    24,509
    Kapott lájkok:
    2,269
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Férfi
    Lakhely :
    deutschland
    Hangjelzés a Chaten:
    nem
    Epizódonként akár 3 millió dollárt is hajlandó lenne költeni a vállalat.


    Már hónapok óta az a pletyka járja, hogy a Facebook saját videósorozatokkal kívánja lekötni a felhasználók figyelmét, a szolgáltatáson belül tartani a közönségét. A The Wall Street Journal (via Reuters) vasárnapi beszámolója alapján az első saját videós tartalmak a nyár végén válhatnak elérhetővé, azonban ezek a kis költségvetésű műsorok csak a kezdetet jelenthetik.

    [​IMG]

    Mark Zuckerberg

    Forrás: AFP/2017 Getty Images/Paul Marotta

    Bennfentes hollywoodi források beszámolói alapján a Facebook most már nagy költségvetésű tévésorozatokban is gondolkodik, epizódonként állítólag akár 3 millió dollárt (olyan 830 millió forintot) is hajlandó lenne fizetni a prémium tartalmakért.

    A hírek szerint a Facebook általánosságban véve a 13-34 éves korosztályt szeretné megszólítani a videós tartalmaival, de az igazi fókusz a 17-34 éves korosztályon van. A saját műsoraiban el kívánja kerülni a politikát, az aktuális hírek kommentálását, a meztelenséget, továbbá a káromkodást.

    Bő egy hónappal ezelőtt az ESL bejelentette, hogy az e-sport iránt érdeklődők júniustól összesen 1500 órányi exkluzív játékközvetítést követhetnek a Facebookon.

    TOVÁBBI CIKKEK A ROVATBÓL

    Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!

    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...