Nagyobb változások a NatGeónál

A témát ebben részben 'Mozi & Tv Hírek!' CF dealer hozta létre. Ekkor: 2016. november 15..

  1. CF dealer / Tulajdonos Vezetőségi tag

    Csatlakozott:
    2011. június 15.
    Hozzászólások:
    24,509
    Kapott lájkok:
    2,269
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Férfi
    Lakhely :
    deutschland
    Hangjelzés a Chaten:
    nem
    A NatGeo globális arculatváltást hajt végre 2016 novemberében, melynek részeként a csatorna szlogenje „Még tovább"-ra (Further) változik. Mindemellett ezentúl egységesen, a teljes szervezetre kiterjedően a National Geographic logót használják.


    A National Geographic bejelentette, hogy globális arculatváltást hajt végre, mely minden szervezeti egységre kiterjed.

    A megújulás keretében ezentúl a tévécsatorna is a National Geographic logót és elnevezést használja a „Channel" szó nélkül. A 171 országban 440 millió háztartásban jelenlévő televíziós csatorna új szlogent is kapott.

    [​IMG]

    Novemberben a Marsra megy a NatGeo


    Az angol „Further", hazánkban „Még tovább" magában foglalja mindazt a szellemiséget és világképet, amely a National Geographic-ot jellemzi immár 128 éve, hűen tükrözve a cég törekvéseit, hogy a vezető tartalomszolgáltató legyen a tudomány, a felfedezés és a kaland terén - írta a cég.

    Az új műsorstruktúra első fontos mérföldköve a Mars – Utunk a vörös bolygóra című műsor, amely a sci-fi és a dokumentumfilmes elemeket vegyíti egy nagyszabású, jövőbe mutató sorozatban.

    KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...