Bár sokan arra voksoltak, túl későn indult ez az almás zene-streaming, mégis gyorsan tör előre. Úgy tűnik, tényleg igaz, hogy amihez az Apple hozzányúl, az rögtön arannyá válik Ékes bizonyíték erre, hogy bár az Apple csak alig pár hónapja indította el vadonatúj zenei szolgáltatását, a 9,99 dolláros havidíjért elérhető és több mint 30 millió zeneszámot felvonultató Apple Music-ot, az máris igen komoly felhasználói táborral büszkélkedhet. Pedig amikor az új iPhone-ok lepelpezésével együtt bejelentették a szolgáltatást, elég sokan szkeptikusan fogadták a hírt, hiszen mostanra már viszonylag bebetonozódottnak tűnt a streaming és online zene piaca Spotifyoustul, Deezerestül, Google Playestül, nem is beszélve az országspecifikus versenyzőkről. Ugyan, kinek lenne még esélye egy ennyire telített környezetben? Nos, úgy tűnik, a hipszterfaktornak, az iPhone-okat istenítő közösségnek, vagy ki tudja, minek köszönhetően az Apple még itt is tud meglepetést okozni. Tim Cook, a vállalat első embere egy tech-konferencián beszélt arról, hogy az idén június végén elindított Apple Music jelenleg máris több mint 6,5 millió fizető felhasználóval büszkélkedhet. Ráadásul ehhez még hozzá kell számolni további 8,5 millió olyan regisztrált felhasználót, aki egyelőre még csak ingyenes formában próbálgatja a szolgáltatásban rejlő lehetőségeket. Magyarul az Apple Music teljes felhasználói bázisa jelenleg már több mint 15 millió főt számlál. Ez ugyan még nem a Spotify szintje (az a szolgáltatás 20 millió havi előfizetővel és 75 milliós aktív felhasználóval rendelkezik), de egyértelműen azt mutatja, hogy az Apple Music mégiscsak be tud furakodni a mások által felépített betonfalba. Az Apple első embere egyébként nem csak a zenehallgatókat, de a tévénézőket is megszólította: elmondása szerint az újrafaragott Apple TV is már a kanyarban van, az amerikai piacon már október végétől elérhető lesz.