Nem kell még temetni a nyomtatott sajtót

A témát ebben részben 'Mozi & Tv Hírek!' CF dealer hozta létre. Ekkor: 2017. március 01..

  1. CF dealer / Tulajdonos Vezetőségi tag

    Csatlakozott:
    2011. június 15.
    Hozzászólások:
    24,509
    Kapott lájkok:
    2,269
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Férfi
    Lakhely :
    deutschland
    Hangjelzés a Chaten:
    nem
    [​IMG]

    A nyomatott sajtó reklámbevételei és a lapeladásból származó bevételei is minimálisan növekedtek a 2016-os évben.


    Kovács Tibor, a Magyar Lapkiadók Egyesületének elnökének közlése szerint a print sajtó reklámbevételei és a lapeladásból származó bevételei is minimálisan növekedtek a 2016-os évben, a print vállalatok digitális bevételei viszont ugrásszerűen, a tavalyi évhez képest 23%-kal nőttek. Ezzel a sajtó megőrizte a harmadik helyét a reklámpiaci tortában úgy, hogy növekedni tudott – erről a budapesti Evolution konferencián beszélt.

    100 milliárdhoz közelítve


    A sajtópiac 32,352 milliárd forint reklámbevételt és 58,124 milliárd forint lapeladásból származó bevételt ért el 2016-ban. A kiadóvállalatok a print költésen kívül 7,7 milliárd forint online hirdetési árbevételt, plusz 23%-ot realizáltak az ezt megelőző évhez képest. A print piac összesített árbevétele így 98,184 milliárd lett.

    A szektor hirdetési bevételeinek 90%-át a napilapok, női lapok, ingyenes hetilapok és hirdetési újságok, gazdasági és közéleti magazinok és B2B magazinok reklámbevételei adják. A napilapok és a női lapok az összes print bevétel felét hozzák.

    KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...