Külföldi torrent oldalak HoundDawgs | HD News

A témát ebben részben 'Archívum' Dred hozta létre. Ekkor: 2015. április 26..

  1. Dred /

    Csatlakozott:
    2012. április 05.
    Hozzászólások:
    5,810
    Kapott lájkok:
    1,815
    Beküldött adatlapok:
    0
    HoundDawgs Lotteriet.
    Da mange af jer har hundekiks I ikke vil bruge, så har jeg besluttet mig for at hjælpe jer af med dem.

    Jeg ELSKER hundekiks, og man kan aldrig få for mange da!

    Derfor kan I nu give jeres hundekiks til mig, og så får I tilgengæld points af mig til at købe lodsedler til HOUNDDAWGS LOTTERIET!

    Hver måned imellem den 22 og 23 trækker jeg en vinder blandt alle købte lodsedler og ejeren af denne får 1 måneds donor med alt betalt :tef239:

    Det er selvfølgelig helt frivilligt om I vil give mig jeres hundekiks eller spise dem selv.

    I veksler jeres hundekiks til point og køber lodsedler til lotteriet under Hundekiks oppe til højre.

    Jeg annoncere vinderen af lotteriet efter lodtrækningen hver måned på forsiden.

    Hundehilsner fra T-Dawg

    Translate

    Hound Dawgs Lottery.

    As many of you have dog biscuits I will not use, so I have decided to help you with them.

    I LOVE dog biscuits, and one can never have too many then! Therefore, I now give your dog biscuits for me, and then you In tilgengæld points of me to buy tickets to the HOUNDDAWGS LOTTERY!

    Each month between 22 and 23 I draw a winner among all purchased lottery tickets and the owner of this gets 1 month donor with a total paid course, it is completely voluntary, if you will give me your dog biscuits or eat them yourself.

    In exchange your dog biscuits for points and buy lottery tickets for the lottery in dog biscuits above right. I announce the winner of the lottery after the draw each month on the front. Dogs Greetings from T-Dawg