A Marketing&Media magazin idén hatodik alkalommal állította össze a Top 25 celeb rangsort, Kiss Ramóna, Tilla és Majka érte el a legtöbb nézőt. Hajdú Péter szerepelt a címlapokon legtöbbször, összesen 54 alkalommal, de a súlyozott pontszámításnak köszönhetően Sarka Kata végzett az első helyen a borítókon való szerepléseket összesítő rangsorban. Őt a már említett Hajdú Péter, illetve a harmadik helyen Demcsák Zsuzsa követték. Az idén másodszor vizsgálta meg a magazin, hogy ki a legtöbbet nézett televíziós Magyarországon, ezúttal Kiss Ramóna lépett előre az első helyre. Ő tavaly négy műsorban is feltűnt (Barátok közt, Celeb vagyok, ments ki innen!, Reggeli, X-Faktor), így el tudott érni 7,5 millió nézőt. Forrás: Kiss Ramóna / Facebook A második helyet megszerző Till Attila a TV2-n és a SuperTV2-n is feltűnt A nagy duett, az Annyit ésszel, mint erővel, a Drágám, add az életed!, a Ninja Warrior, a Propaganda, a Sztárban sztár, valamint a Sztárban sztár + 1 kicsi résztvevőjeként, és 7,2 millió tévénéző látta az elmúlt évben. Forrás: EVA/Eva Rajtuk kívül Majka tudta megugrani a hétmilliós határt, és neki ehhez elég volt három műsor is, Az 50 milliós játszma, a Ninja Warrior, valamint a Sztárban sztár. A Facebookon Kasza Tibor gyűjtötte a legtöbb rajongót, nem sokkal maradt el az egymilliótól Rubint Réka oldala sem (949 ezer követő), és Hosszú Katinka lett a harmadik, 504 ezer követővel. Az Instagramon toronymagasan vezet Palvin Barbara a hazai celebek között, igaz a modell jelentős részben nemzetközi hírnevének köszönheti 7,4 millió követőjét. A dobogó második helyén áll Dzsudzsák Balázs, a toplista harmadik helyén egy fitneszsztár, Tóth Attila található. Forrás: Maxim TOVÁBBI CIKKEK Let's block ads! (Why?) Forrás...