Az Ogilvy reklámügynökség a Schweppes italgyártó számára készített egy olyan különleges érintésérzékelős ruhát, ami azt mérte, hogy egy este alatt hányszor és milyen intenzitással tapiztak le brazil nőket bulizás közben. A kísérletről reklámfilm is készült, aminek célja, hogy a férfiakat ráébressze arra, mennyire kellemetlen ez a dolog a nők számára. A „The Dress for Respect” projekthez a kutatók érintő- és nyomásérzékelőket építettek a ruhadarabba, amik az információkat egy olyan vizuális rendszernek továbbították, amin keresztül a kutatók valós időben követhették a testi zaklatásokat. Egy hőtérképen nézhették, hogy a három hölgy testét milyen pontokon érintik meg leggyakrabban a nyomulósabbak: jellemzően a hátukon, derekukon és karjukon. Az is kiderült, hogy az alkalmak túlnyomó részében a hölgyek elutasító mozdulatokat tettek utána, és arra kérték a férfiakat, hogy ne tapizzák őket. Mindössze négy óra alatt a három nőt együttesen 157 alkalommal érintették meg, ami óránként mintegy 40 érintést jelent.