Durván alulteljesített a magyar mozikban Goda Krisztina gárdafilmje a hétvégén. A Veszettek-et 54 vásznon kezdték el vetíteni múlt csütörtökön, de vasárnap éjszakáig mindössze 3016-an váltottak rá jegyet (előjátszásokkal együtt 3694-en). Ez Goda karrierjének messze legrosszabb nyitása, még a komolyabb hangvételű Kaméleon is több mint 22 ezer nézőt vonzott az első hétvégéjén, nem beszélve a Csak szex és más semmi-ről és a Szabadság, szerelem-ről, amik annál is erősebben indultak. Fenyő Iván és Klem Viktor a Veszettek című filmben Forrás: The Orbital Strangers Project A Vajna-korszak alkotásaival összevetve is gyengén muzsikált a Veszettek: még az olyan kevesebb moziban induló filmek is alaposan lekörözték, mint a Liza, a rókatündér (11 961 néző), a Saul fia (10 541 néző) vagy a Víkend (6 594 néző), pedig a hatalmas költségvetés, a magas kópiaszám és a közönségfilmes feldolgozásmód miatt inkább az Argo 2 (40 287 néző) vagy a Megdönteni Hajnal Tímeát (34 361 néző) első hétvégi eredményeit kéne alapul vennünk az összehasonlításhoz. Pár hete mi is megjegyeztük, hogy nagyon furcsa, hogy alig reklámozták ezt a több mint egymilliárd forintból készült filmet, és értetlenségünket osztotta a Veszettek rendezője is. Tapasztalatunk szerint még olyan emberek sem értesültek a film létezéséről, akik amúgy figyelemmel követik a friss premiereket. Július végén kiadtak hozzá egy előzetest, ami futott a mozikban is (bár csak a 16-os korhatárkarikás filmek előtt), de azonkívül néma csend övezte a bemutató előtti hónapokban. Csak az utolsó másfél hétben mutatott némi életjelet a film pár óriásplakát formájában. A posztert mi dicsértük, de olyan véleményt is hallottunk róla, hogy inkább teaserplakátként működött volna hónapokkal ezelőtt, és a bemutató előtt szerencsésebb lett volna egy olyan plakátot teríteni, amin rajta vannak a film főszereplői néhány baseballütő társaságában, és nem csak ez az Alien-tojásra emlékeztető kopasz fickó. A Veszettek plakátjának részlete Forrás: Hungaricom Valószínűleg azért is hagyta hidegen a nézőket a Veszettek, mert egy olyan társadalmi terepre merészkedik be (mélyszegénység, falu stb.), amely hagyományosan a művészfilmek sajátja, és amely taszítja a nagyközönséget. Ott esett két szék közé ez az újító szándékú vállalkozás, hogy a komoly filmőrültek sem voltak rá kíváncsiak, mert számukra meg túl konvencionálisnak és sekélyesnek tűnt, és erről a témáról feltehetően pont nem a Csak szex és más semmi rendezőjének állásfoglalása érdekelte volna őket. http://www.origo.hu/filmklub/blog/boxoffice/20151026-veszettek-box-office-goda-krisztina-kalomista-gabor.html